پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات جنرال موتورز (1)

جنرال موتورز 6 محصول و 3 خط تولید خود را از دور خارج می کند

اگر اخبار مربوط به تغییر ذائقه مشتریان کمپانی های خودروسازی را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که کمپانی فورد در ماه های اخیر فروش تمامی مدل های سدان خود در بازار آمریکا را متوقف کرده است. اکنون کمپانی جنرال موتورز هم به تبعیت از کمپانی فورد، در راستای برنامه کاهش هزینه های خود، تولید […]

ارشیا
سه شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۷

اگر اخبار مربوط به تغییر ذائقه مشتریان کمپانی های خودروسازی را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که کمپانی فورد در ماه های اخیر فروش تمامی مدل های سدان خود در بازار آمریکا را متوقف کرده است. اکنون کمپانی جنرال موتورز هم به تبعیت از کمپانی فورد، در راستای برنامه کاهش هزینه های خود، تولید 6 محصول خود را متوقف می کند و 3 خط تولید خود را هم تعطیل خواهد کرد.

محصولات جنرال موتورز (3)

 از این 3 خط تولید، 2 خط تولید در آمریکا و یک خط تولید در کانادا تعطیل خواهند شد. جنرال موتورز امید دارد که با تعطیلی این خط تولید ها تا سال 2020 به میزان 6 میلیارد دلار صرفه جویی کند. در این خط تولید ها خودروهایی شامل: شورولت ولت، ایمپالا، بیوک LaCrosse، کادیلاک CT-6، شورولت کروز و کادیلاک XTS ساخته می شدند. با تعطیلی این خط تولید ها در مجموع 6200 شغل تعدیل می شوند.

محصولات جنرال موتورز (2)

نکته مهمی که وجود دارد، معرفی نمونه جدید CT6-V در اوایل امسال است. از آنجایی که خط تولید CT6 تا سال 2019 تعطیل خواهد شد، باید دید که چه سرنوشتی در انتظار نمونه CT6-V خواهد بود. تمامی این 6 مدل به ترتیب مقطع زمانی تعیین شده در سال 2019 از خط تولید کنار می روند.

محصولات جنرال موتورز (4)

کمپانی جنرال موتورز هم اکنون پس از فورد به فکر کاهش هزینه ها و افزایش تنوع محصولات خود افتاده است. بنابراین در آینده احتمالا شاهد افزایش ظرفیت خط تولید وانت ها و تراک ها و ساخت نمونه های جدید توسط جنرال موتورز هم خواهیم بود.

محصولات جنرال موتورز (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

امکان رزرو کردن میز شام از داخل خودرو / ویژگی جدید خودروهای جنرال موتورز

چند دلیل برای ساخت موتور های پوش رادی توسط شورولت

مقابله به مثل اتحادیه اروپا در برابر تصمیم های آمریکا/ اروپا برای خودروهای آمریکایی عوارض گمرکی وضع می کند

Rivian R1T، وانت تمام الکتریکی با قدرتی باورنکردنی!

کارلوس گون از میتسوبیشی هم اخراج شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی