پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارلوس گون (3)

کارلوس گون از میتسوبیشی هم اخراج شد

پس از اخراج از کمپانی نیسان، اکنون میتسوبیشی هم کارلوس گون را از سمت رئیس هیات مدیره برکنار کرده است. اوسامو ماسوکو به طور موقتی جانشین وی شده است. ماسوکو در مصاحبه ای بیان کرد که از اقدام گون شوکه شده است و هنوز هم نمی تواند باور کند که او چرا چنین خلافی را […]

ارشیا
سه شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۷

پس از اخراج از کمپانی نیسان، اکنون میتسوبیشی هم کارلوس گون را از سمت رئیس هیات مدیره برکنار کرده است. اوسامو ماسوکو به طور موقتی جانشین وی شده است. ماسوکو در مصاحبه ای بیان کرد که از اقدام گون شوکه شده است و هنوز هم نمی تواند باور کند که او چرا چنین خلافی را مرتکب شده است.

کارلوس گون به دلیل دستکاری در اعداد و ارقام درآمد کمپانی ، در تاریخ 19 نوامبر در توکیو بازداشت شد. علاوه بر گون، گِرگ کلی از اعضای هیات مدیره رنو هم به دلیل دست داشتن در پول شویی و دستکاری اطلاعات دستگیر شد.

کارلوس گون (2)

طبق تحقیقات انجام شده، احتمال کشف خلافکاری های دیگر هم در آینده ای نزدیک وجود دارد. از جمله این اتهامات احتمالی، استفاده شخصی از درآمد کمپانی است. به گزارش کمیته بورس و مبادلات ژاپن، درآمد اعلام نشده از سوی گون در بازه 5 ساله، بین 44.3 تا 71 میلیون دلار بوده است. کمپانی نیسان هم قبل تر کارلوس گون را از سمت رئیس هیات مدیره اخراج کرده بود اما گون همچنان به عنوان رئیس کمپانی رنو سر کار است. اما او هم چنان به عنوان عضو هیات مدیره رنو، نیسان و میتسوبیشی وجود دارد و برای برکناری اش به رای سهام داران نیاز است.

کارلوس گون (1)

گون یکی از پردرآمد ترین مدیران تاریخ خودروسازی بود به طوری که در سال 2015 توانست از دو کمپانی رنو و نیسان نزدیک به 17 میلیون دلار درآمد کسب کند. کمپانی رنو-نیسان- میتسوبیشی هم تحت مدیریت وی توانست در سال 2017 بیش از 10.6 میلیون دستگاه خودرو تولید کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تخلف مالی دلیل بازداشت مرد ارزشمند صنعت خودرو/ کارلوس گون در ژاپن دستگیر شد

جوان آلمانی چند دقیقه بعد از گرفتن گواهینامه ، اعمال قانون شد!

راننده نیسان GT-R هنگام رانندگی با یک سنگ بتنی کشته شد!

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی