پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حذف بوی نویی در خودروها توسط فورد (4)

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید چینی  ها برعکس تمام مردم دنیا، بوی نویی داخل یک خودرو جدید را دوست ندارند!. طبق تحقیقات انجام گرفته، از هر 10 شهروند چینی، یک نفر از بوی نویی داخل خودرو بیزار است. این مشکل اکنون کمپانی فورد را مجبور کرده تا راهکاری را برای حذف بوی نویی خودروهایش […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۷

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید چینی  ها برعکس تمام مردم دنیا، بوی نویی داخل یک خودرو جدید را دوست ندارند!. طبق تحقیقات انجام گرفته، از هر 10 شهروند چینی، یک نفر از بوی نویی داخل خودرو بیزار است. این مشکل اکنون کمپانی فورد را مجبور کرده تا راهکاری را برای حذف بوی نویی خودروهایش در بازار چین ارائه دهد.

بدست آوردن سهم بیشتر در بازار چین که اکنون برای کمپانی های خودروسازی مطرح، به بازار هدف تبدیل شده است، کمپانی فورد را بر آن داشته تا با بکارگیری تکنیکی جدید، از شر بوی نویی داخل خودرو راحت شوند.

حذف بوی نویی در خودروها توسط فورد (2)

در دنیایی که همه عاشق بوی نویی داخل خودرو هستند و آنرا می پرستند، مردم چین که در کل رسم های عجیب و غریبی دارند، از آن بیزارند. این بو ناشی از تازگی محصولات پلاستیکی، چرمی و تودوزی خودروهاست که مواد روغن کاری لاستیک های داخل اتاق هم در آن تاثیر دارند. این بو مخصوصا هنگامی که درجه حرارت در کابین بالاتر رود بیشتر احساس می شود.

حذف بوی نویی در خودروها توسط فورد (1)

اکنون کمپانی فورد برای حذف این بو یک پروسه گرمایشی جدید را طراحی کرده تا با کمک آن بوی نویی داخل کابین را حذف کند. پس از آن خودرو در زیر آفتاب پارک می شود و شیشه ها باز گذاشته می شوند و با روشن کردن بخاری و بالاتر رفتن دما، بوی نویی خودرو از بین می رود.

حذف بوی نویی در خودروها توسط فورد (5)

در بازار چین مشکل از بین بردن بوی نویی در خودرو، به اندازه مشکل ترافیکی و پایین آوردن مصرف سوخت و آلایندگی خودروها اهمیت دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جگوار-لندروور با تکنولوژی جدیدش از ترافیک چراغ قرمز ها جلوگیری می کند

سیستم ترمزگیری هوشمند خطر تصادف را به حداقل می رساند

اولین رینگ ساخته شده به وسیله پرینت 3 بعدی در جهان!

امکان رزرو کردن میز شام از داخل خودرو / ویژگی جدید خودروهای جنرال موتورز

نوآوری فورد در استفاده از ماده ای جادویی برای کاهش صدا خودروها!

نوآوری کاربردی پورشه در ساخت تایکان / خط تولید بدون کربن دی اکسید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی