پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رینگ HRE (8)

اولین رینگ ساخته شده به وسیله پرینت 3 بعدی در جهان!

اخیرا کمپانی معروف HRE با معرفی رینگ جدید خود همه را شوکه کرده است. رینگی که برای اولین بار به وسیله پرینت 3 بعدی ساخته شده و طراحی آن منحصر به فرد و تا حدودی گیج کننده است. این رینگ که HRE3D+ نام دارد، نتیجه همکاری بین HRE و تیم جنرال الکتریک است. این رینگ […]

ارشیا
شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

اخیرا کمپانی معروف HRE با معرفی رینگ جدید خود همه را شوکه کرده است. رینگی که برای اولین بار به وسیله پرینت 3 بعدی ساخته شده و طراحی آن منحصر به فرد و تا حدودی گیج کننده است. این رینگ که HRE3D+ نام دارد، نتیجه همکاری بین HRE و تیم جنرال الکتریک است.

رینگ HRE (2)

این رینگ که از جنس تیتانیوم ساخته شده است، به وسیله پروسه طراحی 3 بعدی با نرم افزارهای CAD ساخته شده است. این رینگ 5 پره دارد که هر کدام از پره ها به چند شکل مختلف تقسیم می شوند. یک ماشین کار ساخت هر کدام از پره ها را به صورت جداگانه، با پاشش پودر تیتانیوم و فلز انجام داده است و در آخر محلول ضد خورندگی به آن اضافه شده است.

رینگ HRE (7)

در آخر پره های مختلف بر روی رنگ فیبر کربنی نصب شده اند و مراحل پرداخت نهایی انجام شده است. کمپانی HRE این رینگ را در دو سایز مختلف 20X9 اینچ و 21X12.5 اینچ برای جلو و عقب ساخته است. سپس HRE برای نمایش شاهکار جدید خود، این رینگ ها را همراه با لاستیک های میشلن در زیر یک مک لارن P1 جای داده است. هدف اصلی کمپانی HRE از ساخت این رینگ، نشان دادن پتانسیل های تکنولوژیکی برای استفاده از فرآیندهای مختلف ماشین کاری مدرن جهت ساخت رینگ های اسپرت است.

رینگ HRE (6)

هم چنین استفاده از فرآیند پرینت 3 بعدی تا حدود زیادی از بوجود آمدن ضایعات جلوگیری می کند. به گفته مسئولین HRE، در فرآیند ساخت این رینگ تنها 5 درصد ضایعات وجود دارد در حالی که در فرآیندهای ماشین کاری این رقم به 80 درصد می رسد. کمپانی های خودروسازی هم اخیرا برای ساخت قطعات با استفاده از پرینت 3 بعدی تمایل نشان داده اند.

رینگ HRE (8)

کمپانی های جنرال موتورز، فورد و فولکس واگن بصورت جدی به دنبال ساخت قطعات پرینت شده هستند تا علاوه بر کاهش هزینه های ساخت خود، در طراحی محصولات خود هم آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

رینگ HRE (9)

HRE اطلاعاتی در رابطه با وزن یا قیمت این رینگ منتشر نکرده است و به نظر می رسد این محصول صرفا یک رینگ نمایشی باشد. احتمال دارد که این کمپانی بعدا این محصول  را بصورت سفارشی برای مشتریانی خاص تولید کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ارزان ترین سوخت جهان متعلق به ایران است! / نتایجی جالب از تحقیقات شرکت Veygo

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

مزدا 3 جدید چند هفته قبل از معرفی رسمی شکار شد

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

چهره پرچم دار جدید شاسی بلندهای هیوندای لو رفت

امکان رزرو کردن میز شام از داخل خودرو / ویژگی جدید خودروهای جنرال موتورز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی