پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کادیلاک اسکالید 2021

فصل چهارم اسکالید/ از کادیلاک اسکالید جدید بیشتر بدانید

مدت زمان زیادی است که طرفداران کادیلاک، منتظر رونمایی از نسل جدید اسکالید هستند. بالاخره چندی پیش کادیلاک اسکالید محبوب وارد چهارمین نسل خود شد که البته با انتقاداتی روبرو است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو نسل های گذشته اسکالید از طراحی شاخصی بهره می بردند و با چراغهای عمودی، کاملأ متمایز از […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

مدت زمان زیادی است که طرفداران کادیلاک، منتظر رونمایی از نسل جدید اسکالید هستند. بالاخره چندی پیش کادیلاک اسکالید محبوب وارد چهارمین نسل خود شد که البته با انتقاداتی روبرو است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

نسل های گذشته اسکالید از طراحی شاخصی بهره می بردند و با چراغهای عمودی، کاملأ متمایز از رقبا بود اما این شاخص بودن و خاص بودن در نسل جدید اسکالید کمتر احساس می شود بخصوص که در نمای جلو، شباهت هایی را با تویوتا لندکروزر دارد. چراغهای عمودی در جلو جای خود را به چراغهای باریک افقی داده اند اما کماکان اسکالید دارای یکی از بزرگترین جلوپنجره ها در دنیا است.

کادیلاک اسکالید 2021

نوار باریک LED عمودی روی سپر جلوه خاصی را به چهره اسکالید جدید بخشیده است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته اسکالید جدید، بالا آمدگی در بخش ستون C به عقب می باشد که برای اسکالید جدید است. اما این ظاهر اسکالید جدید نیست که کادیلاک به آن می بالد، بلکه کابین آنست. اسکالید اولین خودرو تولیدی در دنیاست که از نمایشگر 38 اینچی برخوردار است.

کادیلاک اسکالید 2021

این نمایشگر یکپارچه نیست و به 3 نمایشگر مجزا تقسیم شده است:

نمایشگر سمت چپ فرمان، برخی از اطلاعات خودرو و سواری را نشان می دهد، نشاندهنده های 14.2 اینچی در پشت فرمان و یک نمایشگر 16.9 اینچی برای کنسول مرکزی که از فناوری OLED بهره می برد و دارای دو برابر تراکم بیشتر پیکسلی در مقایسه با تلویزیون های 4K است!

کادیلاک ادعا می کند که شفافیت این نمایشگر OLED بی مانند است و حتی در مدل پایه اسکالید هم بصورت استاندارد نصب می شود. دوربین 360 درجه با کیفیت بالا مناسب برای پارک خودرو و همچنین آفرودسواری، 2 نمایشگر 12.6 اینچی در پشت صندلی های جلو به عنوان ابزار مولتی مدیا برای سرنشینان ردیف دوم، ورودی USB و HDMI در کنار ده ها موارد دیگر، آنرا به یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین شاسی بلندهای دنیا تبدیل می کند.

اسکالید جدید از سیستم نیمه خودران SuperCruise کادیلاک نیز بهره می برد که با استفاده از LiDAR، GPS، دوربین و رادار می تواند هدایت خودرو را بدون دخالت راننده بر عهده بگیرد.

کادیلاک اسکالید 2021

یکی از آپشن های قابل توجه اسکالید، سیستم صوتی AKG با 36 اسپیکر و سه آمپلی فایر است که یکی از نیرومندترین سیستم های صوتی در میان خودروهای هم کلاس می باشد. سیستم صوتی استاندارد اسکالید دارای 19 اسپیکر است. جثه اسکالید نسبت به گذشته بزرگتر شده و 40 درصد فضای پا بیشتری برای سرنشینان ردیف سوم و 68 درصد فضای بار بیشتری را به همراه داشته است.

کادیلاک اسکالید 2021

2 موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری به توان 420 اسب بخار و شش سیلندر خطی توربودیزل به توان 277 اسب بخار برای اسکالید در نظر گرفته شده که هردو به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک تجهیز می شوند. قیمت اسکالید جدید هنوز اعلام نشده ولی از تابستان 2020 راهی مراکز فروش می شود.

 

جایزه خودرو سال 2020 به کدام خودرو تعلق دارد؟

خیلی دور، خیلی نزدیک/ کیا اپتیما جدید (K5) چه مشخصاتی دارد؟

سیتروئن محصول جدید خود را معرفی کرد

چهره جدید ساندرو بزودی عرضه می شود

نخستین محصول الکتریکی کادیلاک در ماه آوریل رونمایی می شود

تولید تسلا مدل 3 جدید در چین کلید می خورد

سوناتا مدل 2020 در هر 100 کیلومتر تنها 4.5 لیتر بنزین مصرف می کند

از بوگاتی شیرون رکورد شکن بیشتر بدانید/ حرکت روی مرز 500 کیلومتر بر ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی