پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موستانگ برقی (2)

رونمایی رسمی فورد از موستانگ Mach-E GT

فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند. فورد قرار است در انتهای سال 2021 میلادی این مدل را در بازار اروپا عرضه کند […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۹

فورد به طور رسمی از مدل پرچمدار فورد موستانگ Mach-E GT پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق ادعای فورد در حال حاضر هیچ یکی از کراس‌اور‌های برقی بازار شتاب‌گیری سریع‌تری به نسبت این مدل ندارند.

فورد قرار است در انتهای سال 2021 میلادی این مدل را در بازار اروپا عرضه کند و طبق ادعای این شرکت Mach-E GT برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.7 ثانیه زمان احتیاج دارد. این زمان در حدود 0.5 ثانیه سریع‌تر از دیگر رقبای اصلی آن یعنی جگوار I-Pace و پولستار 2 است.

موستانگ برقی (3)

با این وجود به نظر می‌رسد که تسلا مدل Y Performance که هنوز به طور رسمی توسط تسلا معرفی نشده است به تنها 3.5 ثانیه زمان برای رسیدن به این سرعت احتیاج دارد که سریع تر از موستانگ Mach-E خواهد بود.

فورد موستانگ Mach-E از دو موتور الکتریکی یکی بر روی محور جلو و دیگری بر روی محور عقب سود می‌برد که در مجموع توانایی تولید 459 اسب بخار و 830 نیوتن متر گشتاور را دارند. نیرو رسان این دو موتور یک بسته باتری به ظرفیت 88kWh است که برد حرکتی این مدل را به 500 کیلومتر می‌رساند.

Mach-E از چرخ‌های 20 اینچی، کلیپر ترمز قرمز رنگ و همینطور دو رنگ اختصاصی بدنه نارنجی و آبی بهره می‌برد. همچنین سیستم تعلیق مغناطیسی با قابلیت تطبیق نیز به صورت استاندارد در این مدل وجود دارد.

موستانگ برقی (1)

طبق ادعای شرکت فورد این محصول با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می‌تواند برای خریداران گزینه بسیار جذابی باشد و به مدد عملکرد بالای آن به خوبی از پس انتظارات مشتریان موستانگ بر خواهد آمد.

فورد در زمان فروش امکان شارژ رایگان 5 ساله را برای خریداران موستانگ Mach-E فراهم خواهد کرد. در حال حاضر بیش از 155 هزار محل شارژ در سرتاسر اروپا امکان شارژرسانی به این محصول را خواهند داشت.

پیش از این فورد از یک مدل خاص مجهز به 7 موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 1399 اسب بخار پرده برداری کرده بود تا قدرت مهندسی خود در زمینه ساخت محصولات تمام برقی را به رخ رقبای خود بکشد.

موستانگ برقی (1)

بسیاری از طرفداران شرکت فورد انتخاب نام موستانگ برای اولین محصول برقی تولید انبوه این شرکت آن هم خودرویی که یک کراس‌اور سایز متوسط است را نادرست می‌دانند اما به نظر می‌رسد فورد قصد دارد در آینده نه چندان دور موستانگ اصلی را نیز مجهز به قوای محرکه تمام الکتریکی کند و در نتیجه فصل جدیدی از این نام تاریخی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی