پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و X2 (2)

ب ام و X2 M معرفی شد

باواریایی ها در تازه ترین اقدام خود دست به معرفی نسخه ویژه جدید X2 M Mesh Edition زده اند خودرویی بسیار جذاب و شیک که از جزئیات قابل توجهی برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ب ‌ام ‌و از مدل نسخه ویژه جدید X2 M Mesh Edition رونمایی کرد که خودرویی بسیار جذاب […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

باواریایی ها در تازه ترین اقدام خود دست به معرفی نسخه ویژه جدید X2 M Mesh Edition زده اند خودرویی بسیار جذاب و شیک که از جزئیات قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ب ‌ام ‌و از مدل نسخه ویژه جدید X2 M Mesh Edition رونمایی کرد که خودرویی بسیار جذاب و شیک به‌نظر می‌رسد. برای اولین‌بار، کراس‌اور بی‌ام‌و X2 مانند بسیاری دیگر از مدل‌های جدید بی‌ام‌و، جلوپنجره مشبک کلیوی دارد. علاوه بر این، X2 M Mesh Edition با انواع پیشرانه‌ها عرضه می‌شود: سه پیشرانه دیزلی، دو پیشرانه بنزینی و سیستم محرکه پلاگین هیبریدی در بی‌ام‌و X2 xDrive25e.

نسخه‌ی جدید M Mesh از نظر سبک براساس مدل M Sport X ساخته شده است، اما جلوپنجره مشبک کلیوی را با رنگ سیاه براق به آن اضافه می‌کند. همچنین رنگ جدید مشکی قهوه‌ای متالیک وجود دارد که می‌توان آن را در قسمت‌های زهوار سپر، روکش برجسته روی رکاب‌های جانبی و درها و زهوار تغاری گلگیر مشاهده کرد.

ب ام و X2 (2)

نسخه ویژه بی‌ام‌و X2 را می‌توان بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی با طرح‌های گرافیکی رنگی جدید روی کاپوت، کناره‌های سپر جلو و درهای جلو و عقب از سایر مدل‌ها متمایز کرد. طرح‌های گرافیکی نارنجی با رنگ خاکستری بروکلین متالیک و همچنین مشکی یاقوتی متالیک در بدنه خودرو همراه می‌شوند.

پالت رنگ این مدل همچنین شامل سفید آلپاین، آبی پایتون متالیک یا نارنجی متالیک می‌شود. طرح‌های گرافیکی سیاه نیز در صورت درخواست مشتریان دردسترس خواهد بود. علاوه بر این، رنگ طرح‌های گرافیکی با تزئینات رینگ‌های آیرودینامیکی جدید M در اندازه‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی به اشتراک گذاشته شده است.

ب ام و X2 (4)

رنگ براق Shadow Line بی‌ام‌و ایندیویجوال با ویژگی‌های گسترده در نسخه‌ی ویژه X2 به‌صورت گزینه‌ی استاندارد ارائه شده است. این پکیج علاوه بر زهوار مشکی براق برای کناره‌های پنجره‌ها و آینه بغل، پایه آینه‌ها، تزئینات ستون B و کناره‌های ستون‌های C، همچنین شامل تزئینات اطراف جلوپنجره مشبک کلیوی M، حلقه‌ای در اطراف نشان بی‌ام‌و در صندوق عقب و دهانه تزئینی به رنگ سیاه کرومی برای لوله‌های اگزوز می‌شود.

ب ام و X2 (3)

با حرکت به داخل کابین، با صندلی‌های دو رنگ M اسپرت مواجه خواهید شد؛ صندلی‌ها با چرم داکوتا به رنگ‌ مُکا و چرم آلکانتارا به رنگ آنتراسیت تزئین‌ شده‌اند. یکی از چیزهایی که جلوه بصری بیشتری به تودوزی داخل کابین می‌‌دهد، دوخت متضاد نارنجی رنگی است که در جلوداشبورد و کنسول مرکزی نیز یافت می‌شود. کفپوش‌‌های به رنگ نارنجی یا قهوه ای در بی‌ام‌و X2 xDrive25e، دوخت تزئینی در اطراف خود دارند. بی‌ام‌و X2 جدید همچنین پادری‌های مخصوص را با حروف «Edition» ارائه می‌دهد.

ب ام و X2 (5)

قطعات زیادی توسط برند M در داخل کابین ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال، پدال‌های فولادی ضد زنگ M که به‌صورت استاندارد نصب شده‌اند، مکمل کاملی برای زیرپایی M راننده هستند. همچنین به‌صورت استاندارد، فرمان چرمی M و کلید اتومبیل با شناسه منحصربه‌فرد M وجود دارد. خودروهای دارای جعبه‌دنده دنده دستی دارای اهرم تعویض دنده با نشان M هستند. نوارهای تزئینی داخلی به رنگ آنتراسیت Aluminium Hexagon هستند و سقف کابین نیز با رنگ آنتراسیت بی‌ام‌و ایندیویجوال تزئین می‌شود.

ب ام و X2 (1)

انتهای پیام/ منبع: زومیت

بررسی ب ام و X6 جدید

ب ام و ملزم به پرداخت جریمه 18 میلیون دلاری شد

2 محصول محبوب از ب ام و معرفی شد

شرایط جدید فروش اقساطی و اعتباری خودرو در پرشیا خودرو آغاز گردید

محصولات ب ام و جاده را لمس خواهند کرد

آشنایی با ب ام و جذاب مرد آهنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی