پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و (2)

محصولات ب ام و جاده را لمس خواهند کرد

خودروساز باواریایی برای افزایش فاصله با رقبا تصمیم گرفته هندلینگ و عملکرد مدل‌های تولیدی خود را بیش از پیش ارتقا دهد لذا در همین راستا اخیرا وارد همکاری تجاری با شرکت Tactile Mobility شده‌ است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازخورد از سطح جاده و یا احساسی که راننده از مسیر پیش رو دارد، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

خودروساز باواریایی برای افزایش فاصله با رقبا تصمیم گرفته هندلینگ و عملکرد مدل‌های تولیدی خود را بیش از پیش ارتقا دهد لذا در همین راستا اخیرا وارد همکاری تجاری با شرکت Tactile Mobility شده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بازخورد از سطح جاده و یا احساسی که راننده از مسیر پیش رو دارد، یکی از فاکتورهای مهم در رانندگی است. این فاکتور ارتباطی عینی و مشابه با لمس کردن، بین راننده و مسیر ایجاد نموده و باعث افزایش لذت رانندگی می‌شود.

محصولات شرکت ب‌ام‌و و مخصوصا مدل‌های مزین به نشان M از این نظر جزو بهترین‌ها بوده و به خاطر ارائه لذت بالا هنگام رانندگی شهرتی جهانی دارند. اما خودروساز باواریایی ظاهرا از جایگاه خود هنوز راضی نبوده و برای افزایش فاصله با رقبا، تصمیم گرفته هندلینگ و عملکرد مدل‌های تولیدی خود را بیش از پیش ارتقا دهد.

برای دستیابی به این هدف، باواریایی‌ها اخیرا وارد همکاری تجاری با شرکت Tactile Mobility شده‌اند. این شرکت در زمینه تکنولوژی‌های حسی مجازی و تهیه داده فعالیت کرده و در دنیا پیشگام است.

با این همکاری محصولات گروه ‌ب‌ام‌و – شامل برندهای مینی و رولزرویس علاوه‌بر برند اصلی – به نرم‌افزار پیشرفته Tactile Mobility مجهز خواهند شد. این نرم‌افزار خودروها را قادر می‌سازد خصوصیات سطح مسیر موجود در زیر تایرها را تحلیل نموده و دریافت دقیق‌تری از شرایط داشته باشند. روشن است با دقیق‌تر شدن اطلاعات به دست آمده از مسیر، سیستم‌هایی که در مدیریت توانایی‌های حرکتی خودرو دخیل هستند، عملکرد بهتری به نمایش خواهند گذاشت.

ب ام و (1)

نرم‌افزار پیشرفته Tactile Mobility از سنسورهای داخلی غیر بصری برای گردآوری و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند. این سنسورها با همکاری قابلیت VehicleDNA، میزان چسبندگی را به صورت لحظه‌ای پایش نموده و امکان تنظیم بخش‌ها و فاکتورهایی چون سیستم تعلیق، پیشرانه، شدت ترمزگیری، سلامت تایر و چند مورد دیگر را فراهم می‌کنند.

به کمک قابلیت SurfaceDNA، نرم‌افزار Tactile Mobility جزئیاتی دقیق از محیطی که رانندگی در آن جریان دارد، استخراج می‌کند. با استخراج اطلاعاتی از این دست، نوع مسیر مقابل پیش‌بینی شده و محصولات ب‌ام‌و خواهند توانست از قبل تنظیمات خود را برای مواجهه با مسیر آماده کنند.

گفتنی است تکنولوژی شرکت Tactile Mobility از سال آینده و در نسل بعدی محصولات گروه ب‌ام‌و به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

آشنایی با ب ام و جذاب مرد آهنی

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

نسخه سفارشی و جذاب از موتورسیکلت R100 ب ام و

آشنایی با نسخه دست ساز از موتورسیکلت ب ام و R18

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی