پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما طی روزها آتی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما در روزهای پیش‌رو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در این هفته جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود که نتیجه مثبتی خواهد داشت. در این جلسه شرکت‌های هواپیمایی صحبت‌ها و نگرانی‌های خود […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۹

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما در روزهای پیش‌رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در این هفته جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود که نتیجه مثبتی خواهد داشت. در این جلسه شرکت‌های هواپیمایی صحبت‌ها و نگرانی‌های خود را با وزیر در میان می‌گذارند و تصمیم‌گیری مناسبی درباره قیمت بلیت هواپیما گرفته خواهد شد.

وی افزود: مسلما اجازه نمی‌دهیم به مردم در شرایط کنونی فشار بیاید و ما هم دغدغه مردم را داریم و به همین دلیل امکاناتی برای ایرلاین‌های داخلی در نظر گرفته‌ایم تا آن‌ها بتوانند مدتی تحمل کنند و قیمت بلیت هواپیما را در شرایط التهابات ارزی افزایش ندهند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جلسه در چه روزی برگزار شده و چه امتیازاتی می‌توانید به ایرلاین‌ها بدهید تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود؟ گفت: تاریخ جلسه هنوز مشخص نیست و راه حل‌های بسیاری برای جبران هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد که همه این مسائل باید در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گیرد تا به نتیجه مطلوبی برسیم اما مسلما در این هفته تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

چرا نرخ بلیت هواپیما ترکیه به 80 میلیون تومان رسید؟

وضعیت نرخ بلیتهواپیما مشابه بازار خودرو است

ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری بلیت هواپیما

قیمت‌های جدیدبلیت هواپیما اعتبار ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی