پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما

چرا نرخ بلیت هواپیما ترکیه به 80 میلیون تومان رسید؟

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی گفت: نرخ بلیت هواپیما برای سفر به ترکیه سه هفته پیش به 80 میلیون رسید و این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش این نرخ کمتر از 1.5 میلیون تومان بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی گفت: نرخ بلیت هواپیما برای سفر به ترکیه سه هفته پیش به 80 میلیون رسید و این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش این نرخ کمتر از 1.5 میلیون تومان بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره لغو روادید روسیه،‌گفت: هفته آینده سفری با تیمی از دولت و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کشور روسیه جهت نهایی شدن لغو روادید دوطرفه ایران و روسیه خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر دریافت روادید برای سفر به روسیه 130 دلار هزینه دارد که با لغو روادید این هزینه حذف خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر ورود و خروج گردشگر به کشور از طریق خطوط هوایی به چه میزان است، گفت: مرزهای ما به روی گردشگران خارجی باز نشده است ولی کشور ترکیه مرزهای خود را به روی گردشگران ایران باز کرده است.

رفیعی ادامه داد: نرخ بلیت هواپیما برای سفر به ترکیه سه هفته پیش به 80 میلیون رسید و این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش این نرخ کمتر از 1.5 میلیون تومان بود.

وی گفت:‌ در حال حاضر با اقداماتی نرخ بلیت سفر به ترکیه به 10 میلیون تومان رسیده ولی دست‌های پنهانی در این زمینه فعالیت دارند و با محدود کردن پروازها نرخ‌ها را بالا می‌برند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی گفت: به نظرم در این زمینه سهل‌انگاری صورت می‌گیرد و برخی تمایل دارند که نرخ‌ها افزایش یابند که باید حتماً نظارت‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

وضعیت نرخ بلیت هواپیما مشابه بازار خودرو است

ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری بلیت هواپیما

قیمت‌های جدید بلیت هواپیما اعتبار ندارد

اخطاریه کرونایی سازمان هواپیمایی کشوری به 2 شرکت هواپیمایی

قیمت بلیت هواپیما به صورت موقت افزایش می یابد

ایرلاین ها هنوز هزینه سوخت خود را پرداخت نکرده اند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی