پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

تحویل بیش از 232 هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال تاکنون توسط ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۳۲ هزار و ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با رد واگذاری قطره چکانی خودرو توسط این خودروساز در بازار با هدف افزایش قیمت محصولات این شرکت، اظهار کرد: هم […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۹

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۳۲ هزار و ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با رد واگذاری قطره چکانی خودرو توسط این خودروساز در بازار با هدف افزایش قیمت محصولات این شرکت، اظهار کرد: هم اکنون تولید و واگذاری خودرو در این شرکت مطابق برنامه مصوب پیش می‌رود و نسبت به سال گذشته نیز، عرضه خودرو به بازار 20 درصد افزایش یافته است.

وی در این راستا افزود: این شرکت بر اساس مصوبه کمیته خودرو، هر ماه برنامه عرضه و فروش فوق العاده خودرو را برای 18 هزار دستگاه در دست دارد و برای پیش فروش خودرو نیز بسته به مجوز مراجع ذیربط، اقدام خواهیم کرد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین مرحله قرعه کشی محصولات ایران خودرو در روز جاری گفت: امروز دو قرعه کشی طرح پیش فروش 8 خودرو و فروش فوق العاده 4 خودرو را برگزار کردیم.

وی افزود: موعد واگذاری خودرو‌ها در طرح پیش فروش، تیر و مرداد سال آینده است و در طرح فروش فوق العاده نیز، خودرو‌ها حداکثر در موعد 90 روزه به مشتریان واگذار می‌شود.

به گفته رحمانی، اسامی برندگان قرعه کشی امروز، بعد از تایید نهایی و استعلامات دستگاه‌های مرتبط حداکثر تا فردا در پایگاه اینترنتی ایران خودرو اعلام خواهد شد و مشتریان 5 روز فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

وی افزود: امیدواریم خودرو‌ها را در موعد مقرر تحویل مشتریان بدهیم.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

قرعه‌کشی 2 طرح فروش ایران ‌خودرو/ پخش زنده مراسم در صفحه اینستاگرام

تحویل نخستین اتوبوس درون شهری c1230 آتروس به اتوبوسرانی توسط ایران خودرو

ارائه خدمات غیر حضوری توسط امداد خودرو ایران

کارمان طراحی است، کپی‌کاری نمی کنیم/ تولید خودروی برقی تا کم‌تر از ۱۸ ماه آینده

اجرای هم زمان طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله ایران ‌خودرو

پیش فروش خودرو عامل ریزش نمادهای خودروسازان در بازار سرمایه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی