پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد موستانگ (1)

جدیدترین امکانات فورد موستانگ مدل 2021

براساس بررسی های صورت گرفته، فورد موستانگ مدل 2021 نسبت به نسخه سال گذشته خود با انبوهی از ویژگی‌ها و آپشن‌های متفاوت همراه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به گزارش‌های منتشر شده، فورد موستانگ مدل ۲۰۲۱ در مقایسه با مدل ۲۰۲۰، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و آپشن‌های متفاوت را ارائه می‌دهد. موستانگ […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

براساس بررسی های صورت گرفته، فورد موستانگ مدل 2021 نسبت به نسخه سال گذشته خود با انبوهی از ویژگی‌ها و آپشن‌های متفاوت همراه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، فورد موستانگ مدل ۲۰۲۱ در مقایسه با مدل ۲۰۲۰، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و آپشن‌های متفاوت را ارائه می‌دهد.

موستانگ مدل ۲۰۲۱ اکنون مجموعه فناوری ایمنی Co-Pilot ۳۶۰ فورد را دریافت می‌کند که شامل پرتوهای بلند اتوماتیک، نظارت بر نقاط کور، کمک به حفظ رانندگی بین خطوط، هشدار قبل از برخورد با ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد به جلو، پشتیبانی از ترمز دینامیک و برف‌پاک‌کن‌های حسگر باران است.

برای مقایسه، موستانگ مدل ۲۰۲۰ با یک پکیج اختیاری امن و هوشمند هزار دلاری در دسترس است که شامل هشدار قبل از برخورد با ترمز اضطراری خودکار، چراغ‌های اتوماتیک، سیستم کنترل خطوط، کروز کنترل تطبیقی و برف‌پاک‌کن‌های حسگر باران است.

خریداران می‌توانند یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته دستی یا ۱۰ سرعته را انتخاب کنند. قیمت‌ها نیز از ۵۱ هزار و ۷۲۰ دلار شروع می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

رونمایی رسمی فورد از موستانگ Mach-E GT

ترکیب سنت و مدرنیته/ موستانگ کلاسیک با پیشرانه برقی وارد فاز تولید می شود

معرفی طرح اولیه شاسی بلند برقی موستانگ

ماستنگ اروپایی!/ نگاهی به نسل ششم فورد ماستنگ با کیت بدنه راش

زمان رونمایی فورد موستانگ چه تاریخی است؟

شرور یک میلیون دلاری!/ پروژه هیجان انگیز تیونینگ فورد ماستنگ 1965

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی