پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی سمند

4 هزار و 600 دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل است

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان کرد: فرآیند نوسازی و تحویل ۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی به اتمام رسیده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره طرح نوسازی 5 هزار تاکسی با استاندارد یورو 4 تا پایان مهر اظهار کرد: فرآیند نوسازی از زمانی که مصوبه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۹

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان کرد: فرآیند نوسازی و تحویل ۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره طرح نوسازی 5 هزار تاکسی با استاندارد یورو 4 تا پایان مهر اظهار کرد: فرآیند نوسازی از زمانی که مصوبه مربوطه ابلاغ شد در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم فرآیند نوسازی 4 هزار و 691 دستگاه را دراین بازه زمانی انجام دهیم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از این خودروها به متقضایان تحویل داده شده و تعداد اندکی از آنها باقی مانده که فرآیند تحویل آنها نیز در حال انجام است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: با توجه اتمام مهلت مصوبه مربوط به شماره‌گذاری تاکسی‌های یورو 4، خودروساز موظف است از این پس خودروهایی با سطح آلایندگی یورو5 تحویل دهد. پیرو مذاکراتی که انجام داده‌ایم، خودروساز برای تحقق این امر اعلام آمادگی کرده و از پانزدهم ماه جاری خودروهایی با کاربری تاکسی و با استاندارد یورو 5 تحویل خواهد داد.

وی با بیان اینکه بعد از آن فرآیند نوسازی تاکسی‌ها مجدداً فعال خواهد شد، اظهار کرد: طبق تفاهمی که با شرکت خودروساز صورت گرفته، دو نوع خودرویی که مجوزهای لازم برای کاربری تاکسی را اخذ کرده‌اند، 40 هزار دستگاه است و متقاضیان زیادی در شهرهای مختلف به ویژه کلانشهرها اعلام آمادگی کرده‌اند تا در فرآیند نوسازی شرکت کنند.

ضامنی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های برخی از شهرها نیز به این موضوع ورود کرده‌ و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت را فراهم کرده‌اند که این امر در افزایش میزان نوسازی مؤثر است؛ امیدواریم با مشارکت‌هایی که در حال انجام است تا پایان سال 10 هزار دستگاه خودروی دیگر در فرآیند نوسازی قرار گیرند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

راه اندازی گشت‌های مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور

تاکسیران‌ها در انتظار اعلام قیمت تاکسی‌های یورو ۵

جریمه ماسک نزدن مسافران بر دوش تاکسیرانان

جریمه رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک چقدر است؟

زمان ورود نخستین تاکسی پرنده به آسمان کشور

برخورد با نصب غیرمجاز تابلوی آژانس روی سقف خودرو شخصی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی