پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد برانکو (1)

هنسی برای تیونینگ فورد برانکو جدید نسخه می پیچد

مدیر و بنیانگذار شرکت هنسی معتقد است، فورد برانکو مدل 2021 یکی از جذاب‌ترین محصولات فورد بوده که اکنون قرار است توسط هنسی به سطحی بالاتر هم وارد شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اگرچه هنوز امکان ثبت نام فورد برانکو مدل 2021 وجود ندارد اما شرکت هنسی از برنامه خود برای نصب یک […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

مدیر و بنیانگذار شرکت هنسی معتقد است، فورد برانکو مدل 2021 یکی از جذاب‌ترین محصولات فورد بوده که اکنون قرار است توسط هنسی به سطحی بالاتر هم وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اگرچه هنوز امکان ثبت نام فورد برانکو مدل 2021 وجود ندارد اما شرکت هنسی از برنامه خود برای نصب یک پیشرانه 8 سیلندر در سینه این خودروی شاسی‌بلند و ساخت 24 نمونه سفارشی خبر داده که هریک با قیمت 225 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

پیشرانه مذکور 5 لیتر حجم و 750 اسب‌بخار قدرت دارد و به جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک ساخت فورد متصل می­‌شود.

فورد برانکو (2)

توجه داشته باشید که پیشرانه فورد برانکو در حالت استاندارد یک پیشرانه 2.7 لیتری شش سیلندر اکوبوست است که 310 اسب‌بخار قدرت و 542 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. هنسی تخمین زده که برانکو Velociraptor با پیشرانه 8 سیلندر بتواند ظرف 4.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت دست یابد.

غیر از نصب پیشرانه 8 سیلندر، هنسی اقدام به نصب یک کاپوت جدید با ورودی هوا روی فورد برانکو نموده ضمن این‌که اینترکولر جدید، مسیر بزرگتر ورود هوا و سیستم سوخت‌رسانی جدید با خروجی اگزوز از جنس استیل ضدزنگ نیز به این مدل سفارشی اضافه شده است.

فورد برانکو (3)

سیستم تعلیق نیز مورد بروزرسانی قرار گرفته و رینگ و تایرهای بزرگتری روی خودرو نصب شده ضمن این‌که سپرهای جلو و عقب با نمونه‌های جدید با چراغ‌های LED تعویض شده است. تنها تغییر قابل ذکر در فضای کابین هم به پوشش چرمی صندلی‌ها محدود می‌شود.

جان هنسی، مدیر و بنیانگذار شرکت هنسی با اشاره به سابقه مجهز نمودن بیش از 70 دستگاه فورد رپتور به پیشرانه هشت سیلندر 5 لیتری، از برنامه این شرکت برای ساخت فورد برانکو با همین پیشرانه برای خودش و تعدادی از مشتریان خبر داده است.

فورد برانکو (4)

هنسی، فورد برانکو مدل 2021 را یکی از جذاب‌ترین محصولات تولید شده توسط فورد دانسته که اکنون قرار است توسط هنسی به سطحی بالاتر هم وارد شود.

این شاسی‌بلند قدرتمند با نام کامل هنسی Velociraptor V8 برانکو را می‌­توان از هم‌اکنون در دو نسخه دو یا چهار در از طریق نمایندگی‌های فورد یا هنسی سفارش داد. بد نیست بدانید با وجود تغییر پیشرانه و اعمال برخی تغییرات، این برانکوی تقویت شده از گارانتی سه سال یا 58 هزار کیلومتر هم برخوردار شده است.

فورد برانکو (5)

انتهای پیام/ منبع: باما

جدیدترین امکانات فورد موستانگ مدل 2021

رونمایی رسمی فورد از موستانگ Mach-E GT

معرفی موستانگ النور با ۸۱۰ اسب قدرت!

بیل گیتس با تقدیر از فورد و جنرال موتورز، نامی از تسلا نیاورد!

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی