پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی موستانگ النور با ۸۱۰ اسب قدرت!

خودرو GT500CR Carbon Edition که با تیراژ تنها ۲۵ دستگاه و بهره‌گیری از بدنه فیبر کربنی تولید می‌شود، و البته ناقابل ۲۹۸ هزار دلار هم برای جیب تان آب می خورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرداخت ۲۹۸ هزار دلار برای خرید خودروی شلبی GT500 با ظاهر کلاسیک و فناوری‌های مدرن ممکن است کمی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

خودرو GT500CR Carbon Edition که با تیراژ تنها ۲۵ دستگاه و بهره‌گیری از بدنه فیبر کربنی تولید می‌شود، و البته ناقابل ۲۹۸ هزار دلار هم برای جیب تان آب می خورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرداخت ۲۹۸ هزار دلار برای خرید خودروی شلبی GT500 با ظاهر کلاسیک و فناوری‌های مدرن ممکن است کمی منطقی به‌نظر نرسد؛ اما افرادی در آمریکا هستند که برای چنین محصولاتی حاضرند هر کاری انجام دهند.

خودرو GT500CR Carbon Edition که با تیراژ تنها ۲۵ دستگاه و بهره‌گیری از بدنه فیبر کربنی تولید می‌شود، برای چنین افرادی یک جواهر واقعی است.

شلبی ادعا می‌کند که این مدل ویژه فورد موستانگ، ۶۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از نسخه معمولی GT500CR است. همچنین پیشرانه کایوت سوپرشارژ ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر در زیر کاپوت این خودرو وجود دارد که ۸۱۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. در عقب دیفرانسیل لغزش محدود وجود دارد و تعلیق کویل‌اور به آن کمک می‌کند تا هندلینگ بهتری داشته باشد. ترمزهای ویلوود قدرت توقف را فراهم می‌کنند و جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی Tremec تنها گزینه برای سیستم انتقال قدرت است.

فورد جی تی 500

اما این بدنه خودرو است که توجه کامل ما را به خود جلب می‌کند. با نگاهی به تصاویر، متوجه شکوه و عظمت بدنه خواهید شد. تمام نسخه‌های این خودرو از روکش و جلای شفاف بهره می‌برند، اگرچه مالکان می‌توانند رنگ راه‌راه را سفارش دهند که با نشان ویژه شلبی آمریکن جلوه بی‌نظیری به موستانگ النور می‌دهد.

شرکت SpeedKore کارهای مربوط به بدنه را انجام می‌دهد و Classic Recreations شرکتی است که به‌عنوان مسئول واقعی ساخت این خودرو شناخته می‌شود. شلبی آمریکن خود دخالتی در تولید این خودرو ندارد، اما نمایندگی این شرکت در لاس وگاس نسخه‌های موستانگ النور مجهز به بدنه فیبر کربنی را دریافت و بین مشتریان توزیع می‌کند. ظاهرا ساخت هر مدل بین ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد، بنابراین علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و باید تا زمان تحویل خودرو صبور باشند.

فورد شلبی جی تی 500 کلاسیک

قیمت یک خودروی کلاسیک با تیراژ محدود، پیشرانه قدرتمند و تجهیزات مدرن به‌همراه بدنه فیبر کربنی قطعا ارزان نیست و به‌نظر می‌رسد که برای علاقه‌مندان به خرید چنین محصولاتی، پرداخت حدود ۳۰۰ هزار دلار خیلی زیاد نباشد.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

بیل گیتس با تقدیر از فورد و جنرال موتورز، نامی از تسلا نیاورد!

پردرآمد ترین خودروسازان جهان چه برندهایی هستند؟

ترکیب سنت و مدرنیته/ موستانگ کلاسیک با پیشرانه برقی وارد فاز تولید می شود

معرفی طرح اولیه شاسی بلند برقی موستانگ

آشنایی با جدیدترین ماشین کلاسیک دنیا/ رونمایی از رودستر AC Cobra بنزینی و برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی