پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آپارتمان مرسدس‌بنز

زندگی مرسدس‌ بنز در فریزر را تجربه کنید.

مرسدس‌ با همکاری گروه مهمانداری فریزرز ، یک سری از آپارتمان‌های کرایه‌ای لوکس را طراحی و اجرا کرده اند. قرار است که اولین سری 6 تایی از آپارتمان‌ها را در نوامبر سال جاری میلادی با نام پروژه   « زندگی مرسدس‌ بنز در فریزر » ، در شهر لندن بازگشایی کنند ، که مساحت هر کدام […]

javankhodro
پنجشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

مرسدس‌ با همکاری گروه مهمانداری فریزرز ، یک سری از آپارتمان‌های کرایه‌ای لوکس را طراحی و اجرا کرده اند. قرار است که اولین سری 6 تایی از آپارتمان‌ها را در نوامبر سال جاری میلادی با نام پروژه   « زندگی مرسدس‌ بنز در فریزر » ، در شهر لندن بازگشایی کنند ، که مساحت هر کدام از این آپارتمان ها حدود 100 متر مربع می باشد.

فضای کم و محدود این آپارتمان ها به کمک استایل جبران شده است . مبلمان، لوازم، چراغ‌های روشنایی و رنگ اتاق‌ها به وسیله طراحان مرسدس‌ بنز  انتخاب شده اند.همچنین وسایلی مانند یک چلچراغ کریستال «اِسواروسکی» به شکل S، یک سیستم صوتی فراگیر «برمستر» و یک پیکره «دیواره سیاه جادویی»، یادآور خطوط طراحی خودرو، به چشم می‌خورند.

 گوردن واگنر (Gorden Wagener)، رئیس بخش طراحی مرسدس‌ در این رابطه می‌گوید:

تمام عناصر دکوراسیون، مشخصه‌هایی از طراحی مرسدس‌ را در خود دارند. قطعات مفهومی با کمان‌های افراطی خود با خطوطی جاری در پیکره مبلمان همراه می‌شوند و به شکلی نامحسوس، به صورت یک کالبد ارگانیک در می‌آیند. در عین حال، تکنولوژی‌های خلاقانه سرگرمی و رسانه‌ای، تجربه‌ای چند جانبه در اختیار قرار می‌دهند. طراحان مرسدس‌ بنز به خوبی از عهده ایجاد تزئینات و فضای حاکم بر یک خودروی مرسدس‌ در یک آپارتمان خدماتی لوکس برآمده‌اند. هدف آنها ایجاد حس خاص مرسدس‌ بنز برای مهمانان بوده است.

آپارتمان مرسدس‌بنز آپارتمان مرسدس‌بنز آپارتمان مرسدس‌بنز آپارتمان مرسدس‌بنز آپارتمان مرسدس‌بنز

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی