پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

افزایش 54 درصدی تولید خودرو سواری در ایران خودرو

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از ابتدای سال، 54 درصد در تولید خودروهای سواری و 42 درصد در تولید خودروهای سنگین رشد داشته ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در مراسم اهدا و ارسال اقلام کمک آموزشی خودرویی به هنرستان‌های کم برخوردار کشور گفت: تعداد ۵۰ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از ابتدای سال، 54 درصد در تولید خودروهای سواری و 42 درصد در تولید خودروهای سنگین رشد داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در مراسم اهدا و ارسال اقلام کمک آموزشی خودرویی به هنرستان‌های کم برخوردار کشور گفت: تعداد ۵۰ دستگاه موتور انژکتوری، ۵۰ دستگاه گیربکس دستی، ۵۰ دستگاه مجموعه فرمان به هنرستان‌های کم برخوردار کشور ارسال می شود.

وی بیان کرد: ارسال این اقلام به هنرستان ها با هدف ارتقای دو سویه دانش و رشد صنعت خودرو، همکاری‌های پژوهشی، توسعه طرح‌های لجستیک، تدوین و گسترش دانش فنی تولید، تامین قطعات خودرویی و خدمات پس از فروش انجام می شود.

این مقام مسئول تشریح کرد: استان‌هایی که این هدایا را دریافت خواهند کرد شامل استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد شامل می‌شوند.

مدیر عامل ایران خودرو گفت:از ابتدای سال گروه خودروسازی ایران خودرو در تولید خودرو‌های سواری ۵۴ درصد و تولید خودرو‌های سنگین ۴۲ درصد رشد داشته است و جهش تولید در خودرو‌های سنگین قابل تقدیر است.

مقیمی ادامه داد: در کنار افزایش تولید، مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم که گروه ایران خودرو آنها را دنبال می‌کند.

وی گفت: امسال ۶۳ آمبولانس را توانستیم به نظام سلامت تقدیم کنیم و در تلاش هستیم این میزان را افزایش دهیم.امروز با توجه به نیازمان در حوزه آموزش و پرورش اقدام به کمک به هنرستان‌های کم برخوردار کرده ایم.

این مقام مسئول گفت: ارزش کالا‌های اهدایی به هنرستان ها یک میلیارد تومان است. ما می توانیم در بحث به روز رسانی محتوای آموزشی هم به هنرستان ها کمک کنیم و در حوزه برگزاری کلاس‌های آموزشی در کنار آموزش و پرورش باشیم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

عرضه سه محصول در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

مسیر تحول در ایران خودرو باید حفظ شود/ طرح موضوع احتکار جفا در حق خودروسازان بود

یک پیشنهاد متفاوت برای صنعت خودرو و قطعه سازی

محصولات ایران خودرو با نسل جدید قوای محرکه در راه بازار

افت 83 درصدی تعهدات معوق در ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی