پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

نظارت جدی مجلس بر گرانی بلیت هواپیما/ اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی دهیم

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس، در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بدون هیچ دلیل منطقی قابل قبول نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجتی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پیگیری های کمیسیون عمران به منظور کنترل نرخ بلیت ایرلاین‌ها بیان کرد: مجلس به هیچ عنوان در حیطه نظارتی خود […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس، در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بدون هیچ دلیل منطقی قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجتی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پیگیری های کمیسیون عمران به منظور کنترل نرخ بلیت ایرلاین‌ها بیان کرد: مجلس به هیچ عنوان در حیطه نظارتی خود کوتاهی نخواهد کرد و در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها بدون هیچ دلیل منطقی قابل قبول نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه علیرغم این که برخی از مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری مدعی هستند که افزایش قیمتی صورت نگرفته است اما ما که روزانه از هواپیما برای تردد استفاده می‌کنیم و یا بعضا قیمت‌ها را چک می‌کنیم حداقل با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون کمیسیون عمران سه جلسه در این زمینه تشکیل داده است و جلسه بعدی امروز شنبه با متولیان امر یعنی نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری، ایرلاین‌ها و نمایندگان دفاتر مسافرتی و گردشگری برگزار خواهد شد و گزارش نهایی در این زمینه آماده خواهیم کرد. ما این موضوع را در سطح وزارت خانه مطالبه خواهیم کرد و افزایش لجام گسیخته قیمت بلیت هواپیما به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: معمولا با سوءمدیریت‌ها در هر دستگاهی به نوعی برخورد می‌شود که کوتاه ترین راه یعنی گران کردن را پیش می‌گیرند تا در نهایت هزینه‌ها از جیب مردم گرفته شود. در بحث بلیت هواپیما نیز افزایش قیمت را به نرخ ارز و تحریم‌ها ارتباط می‌دهند در حالی که براساس نظرات کارشناسی تنها ۲۰ درصد از نرخ ارز تاثیر می‌پذیرد.

یوسفی در پایان افزود: از سوی دیگر مصوبه ستاد کرونا به منظور استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیما را برای گرانی بلیت مطرح می‌کنند در حالی که در ۸ ماه گذشته در خیلی از مسیرها ظرفیت هواپیما نیز پر نمی‌شد. در مجموع کمیسیون عمران این موضوع را با جدیت دنبال خواهد کرد و اجازه افزایش قیمت را نخواهد داد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مجوز فعالیت ایرلاین های گران فروش لغو می شود

صعود 100 تا 300 درصدی قیمت بلیت هواپیما

هشدار سازمان هواپیمایی به چارترکننده‌های گرانفروش بلیت

شرکت های هواپیمایی عامل گرانی بلیت هواپیما نیستند

قیمت بلیت هواپیما تیکاف نمی کند

نرخ های جدید بلیت هواپیما به زودی اعلام می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی