پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک کامیون-خودرو سنگین

عرضه لاستیک سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی در سامانه جامع تجارت

ستاد تنظیم بازار از عرضه لاستیک سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ستاد تنظیم بازار مصوب کرد که همانند گذشته فروش و عرضه لاستیک های سنگین وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

ستاد تنظیم بازار از عرضه لاستیک سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ستاد تنظیم بازار مصوب کرد که همانند گذشته فروش و عرضه لاستیک های سنگین وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی با قیمت تمام شده طبق محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و از طریق سامانه جامع تجارت با حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها؛ انجام شود.

همچنین مصوب شد لاستیک های سواری تولید شده با مواد اولیه ارز نیمایی، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مشروط بر اینکه تولید و فروش آن (زنجیره توزیع) در سامانه جامع تجارت ثبت شود، راساً توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری گردند.

عدم رعایت ثبت اطلاعات فروش در سامانه جامع تجارت مصداق تخلف عرضه خارج از شبکه بوده و دستگاه‌های نظارتی مکلفند با متخلفین برخورد قانونی نمایند.

انتهای پیام/

مشکل کمبود لاستیک سنگین تاحدودی رفع شده است

ناوگان جاده ای مشکل لاستیک سنگین نخواهد داشت

قیمت گذاری لاستیک به انجمن تایر واگذار شد

رشد 29 درصدی تولید تایر در کشور

مشکل کمبود لاستیک سنگین تاحدودی رفع شده است

آغاز عرضه لاستیک‌ های ترخیص شده با نرخ ارز دولتی در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی