پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای تردد بعد از ساعت ۲۱

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا از جریمه 200 هزار تومانی افراد برای تردد بعد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از روز شنبه اول آذرماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طی روزهای گذشته با شدت گیری شیوع ویروس کرونا در کشور و رشد قربانیان در پی ابتلا به این بیماری، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا از جریمه 200 هزار تومانی افراد برای تردد بعد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از روز شنبه اول آذرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طی روزهای گذشته با شدت گیری شیوع ویروس کرونا در کشور و رشد قربانیان در پی ابتلا به این بیماری، مسئولان طی جلساتی تصمیماتی جدیدی را برای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گرفتند.

یکی از این تصمیمات تعطیلی دوهفته ای شهر تهران و مراکز استانی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند. همچنین طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا، بحث ممنوعیت تردد بین استانی از دیگر تصمیمات بوده است.

در همین راستا، خودروهای پلاک بومی اجازه خروج از مراکز استان ها را نداشته و خودروهای غیر بومی هم اجازه ورود را نخواهند داشت.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که جریمه تردد بین استانی برای افرادی که به این ممنوعیت توجه نکنند بین بازه 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان خواهد بود.

علاوه بر این موضوع، ممنوعیت تردد در شهر از ساعت 21 تا 4 صبح در مراکز استان ها دیگر اقدامی است که توسط مسئولان اعلام شده است.

در همین راستا فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: از شنبه پلیس با افزایش تجهیزات خود برخورد سختگیرانه‎تری برای جریمه افراد بدون ماسک خواهد داشت.

وی ادامه داد: جریمه افراد برای تردد بعد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است.

این مقام مسئول توضیح داد: ادارات تعطیل نیستند و تا یک سوم می‌توانند دورکار باشند و اگر با کمتر از یک سوم هم کار انجام شدنی است ممنوعیتی برای دورکاری تعداد بیشتری از کارکنان نیست.

انتهای پیام/

کاهش دور دورهای شبانه پایتخت

اعمال قانون نیم میلیونی ۱۷هزار دستگاه خودرو

هنگام رانندگی، با گوشی فیلم برداری نکنید

سیر تا پیاز روش های استعلام و پرداخت جریمه های خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی