پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت

افت مصرف بنزین در کشور/ کرونا بزرگترین عامل کاهش مصرف سوخت

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: میزان مصرف سوخت در کشور با اوج گیری دوباره مبتلایان کرونا و همچنین رشد تعداد قربانیان ناشی از این ویروس کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به کاهش مصرف سوخت در کشور در آغاز اجرای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۹

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: میزان مصرف سوخت در کشور با اوج گیری دوباره مبتلایان کرونا و همچنین رشد تعداد قربانیان ناشی از این ویروس کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به کاهش مصرف سوخت در کشور در آغاز اجرای طرح محدویت‌های کرونایی گفت: مصرف بنزین در کشور کاهش پیدا کرده است و به عدد 68 میلیون لیتر در روز رسیده است.

وی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا مصرف بنزین به 70 میلیون لیتر در روز رسید که نشان می‌دهد مصرف این سوخت 20 درصد کمتر شده، این در حالی است که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و میزان فوتی‌ها مراجعه به جایگاه‌های سوختگیری کمتر شده است.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت بیان کرد: مصرف سوخت در روز گذشته به 70 میلیون لیتر رسید و این رقم صبح امروز به عدد 68 میلیون لیتر رسیده است.

صالحی اشاره کرد: در مهرماه مصرف سوخت در کشور به 80 میلیون لیتر کاهش یافته است که در مقایسه با مهر سال 98 کاهش 18 درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: باتوجه به آغاز محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح و کاهش مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت، مصرف بنزین در کشور 12 درصد کاهش پیدا کرد و اگر روند محدودیت‌ها ادامه پیدا کند این رقم به 20 درصد کاهش هم خواهد رسید.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تکمیل ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان پیش شروع فصل سرما

جایگاه های بنزین از روز شنبه تعطیل نخواهند بود

پیش بینی افت مصرف سوخت CNG در پی کاهش ترددها

قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد/ مجلس روی موضوع قیمت بنزین کار نمی کند

افت 30 درصدی مصرف بنزین طی هفت ماهه نخست سال جاری

حرفه ای برانیم/ این عادت های غلط در رانندگی را ترک کنید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی