پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیرگاه خودرو

ساعت فعالیت تعمیرگاه های خودرو اعلام شد

رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها بیان کرد: تا پایان هفته آینده از بین اعضا اتحادیه تنها تعمیرگاه‌های خودرو تا ساعت ۱۸ عصر اجازه فعالیت دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن فقیهی رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها درباره وضعیت تعمیرگاه های خودرو در محدودیت‌های […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ آذر ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها بیان کرد: تا پایان هفته آینده از بین اعضا اتحادیه تنها تعمیرگاه‌های خودرو تا ساعت ۱۸ عصر اجازه فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن فقیهی رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها درباره وضعیت تعمیرگاه های خودرو در محدودیت‌های کرونایی آذرماه اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های دولت در ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی واحد‌های عضو اتحادیه به غیر از تعمیرگاه‌ها از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

وی افزود: فعالیت تعمیرگاه‌ها هم از صبح تا ساعت 18 عصر خواهد بود؛ به طوری که تمامی تعمیرگاه‌ها حتی در شرایط اضطراری و حضور مشتری باید واحد خود تا ساعت 18 عصر تعطیل کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، توقفگاه و کارواش پارکینگ‌ها، بیان کرد: دولت محدودیت‌های جدید را به نظر می‌رسد بدون انجام تحقیقات کافی اعمال کرده همچنین در این تصمیم گیری‌ها هیچ مشورتی با بخش خصوصی به خصوص اصناف نکرده است.

فقیهی ادامه داد: با این وجود تمام صنوف مختلف محدودیت‌های موجود را جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا رعایت خواهند کرد و با واحدی که خلاف این قوانین عمل کند برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد با واحد‌های متخلف و پلمب آن‌ها بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی است و اتحادیه جواز این واحد‌ها را باطل می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کرونا، تب عرضه روغن موتور تقلبی در بازار را بالا برد

فراوانی بیش از اندازه روغن موتور تقلبی در بازار/ رشد 40 درصدی روغن موتور خودرو

حرفه ای برانیم/ این عادت های غلط در رانندگی را ترک کنید!

خودروها حرف می زنند!/ چگونه از طریق صدا، روغن ریزی و چراغ‎های هشدار به ایراد خودرو پی ببریم؟

خسارت ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی خودرو‌ها با مصرف روغن تقلبی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی