پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت برقی

هنوز فرهنگ استفاده از موتورسیکلت برقی در کشور جانیافتاده است

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، متأسفانه هنوز فرهنگ استفاده از موتورهای برقی جا نیفتاده و خدمات پس از فروش آن به گونه‌ای نیست که مردم گرفتار نشوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو منصوری خادم رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت درباره وضعیت توسعه استفاده از موتورسیکلت های برقی اظهار کرد: باتری یکی، از مهمترین قطعات […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، متأسفانه هنوز فرهنگ استفاده از موتورهای برقی جا نیفتاده و خدمات پس از فروش آن به گونه‌ای نیست که مردم گرفتار نشوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

منصوری خادم رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت درباره وضعیت توسعه استفاده از موتورسیکلت های برقی اظهار کرد: باتری یکی، از مهمترین قطعات موتورسیکلتهای برقی است و زمانی که می‌خواهیم چنین وسیله‌ای بین مردم جا بیفتد باید به فکر این موارد هم باشیم.

وی با بیان اینکه موتورسیکلتهای برقی نیازمند ایستگاه شارژ برق هستند، ادامه داد: باید خدمات پس از فروش این موتورها مدنظر قرار گیرد، دولت هم به این حوزه ورود کند و یارانه‌ای درنظر بگیرد که مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت تصریح کرد: در انجمن تولیدکنندگان موتور سیکلت افرادی با تجربه 20 تا 40 ساله حضور دارند که بارها خواسته‌ایم مسئولان مربوطه از نظرات و راهنمایی آنها بهره‌مند شود؛ وقتی در تصمیم‌گیریها به چنین افراد و انجمنی توجه نشود، وضعیت فعلی حاصل می‌شود.

وی افزود: یکی از تجّار که حدود 70 سال در حوزه موتورسیکلت و دوچرخه فعالیت داشت، به هر ارگانی می‌رفت برای در اختیار گذاشتن تجاربش به صورت رایگان اعلام آمادگی می‌کرد، وی چندی پیش دار فانی را وداع گفت اما هیچگاه از نظراتش استفاده نشد!

منصوری خادم اشاره کرد: در حال حاضر یک موتورفروش ممکن است 100 دستگاه موتور انژکتوری و 4 موتور برقی در فروشگاه خود داشته باشد، شاید اکثر موتورهای معمولی آن به فروش برسد اما از 4 موتور برقی یکی از آنها فروخته می‌شود! متأسفانه هنوز فرهنگ استفاده از موتورهای برقی جا نیفتاده و خدمات پس از فروش آن به گونه‌ای نیست که مردم گرفتار نشوند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه به تازگی یک کارخانه تولید باتری برقی در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: برخی کشورها پیش از ارائه محصول خود، ابتدا وضعیت خدمات پس از فروش در کشورِ مدنظر را بررسی می‌کنند تا در صورت تأمین نبودن این امکانات برندشان خدشه‌دار نشود؛ در کشورما سالهاست درباره موتورهای برقی و باتری آن صحبت می‌شود اما اقدام موثری انجام نشده است!

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

تنها 50 هزار موتورسیکلت طی 6 ماهه ابتدایی سال شماره گذاری شده است

آیا قوانین هوای پاک اجرا می شود؟/ خالی کردن فضای پارکینگ به چه قیمتی؟

داخلی سازی باتری موتورسیکلت های برقی در دستورکار قرار گرفت

آیا محصول جدید وکسان به سرعت 330 کیلومتر بر ساعت می رسد؟

قدرتمند ترین موتورسیکلت های جهان را نام ببرید!/ از دامون برقی تا کاوازاکی 1400 سی سی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی