پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیک

ساز و کار مدونی برای پیک‌ های اینترنتی تعریف نشده است

به گفته رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری، پیک موتوری‌های اینترنتی از ابتدای فعالیت شان مشکلاتی برای اتحادیه حمل و نقل ایجاد کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داود محمدی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری درباره آسیب پیک‌های اینترنتی به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری، پیک موتوری‌های اینترنتی از ابتدای فعالیت شان مشکلاتی برای اتحادیه حمل و نقل ایجاد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داود محمدی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری درباره آسیب پیک‌های اینترنتی به پیک موتوری‌ها، اظهار کرد: پیک‌های موتوری قبل از کرونا با چالشی رو به رو شدند یعنی چالش حضور پیک‌های اینترنتی که متاسفانه بی رویه و بی قانون رشد کردند و برای این پیک‌های اینترنتی ساز و کار مدونی تعریف نشده است.

وی افزود: شاید ظاهرا معتقد باشند که زیر نظر اتحادیه فضای مجازی هستن، اما عملکردشون توسط هیچ مقام مسئولی مورد نقد قرار نمی‌گیرد همچنین روزانه شاهد شکایت‌هایی هستیم خیلی از عموم از عملکردشون راضی نیستند.

رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری بیان کرد: پیک موتوری‌های اینترنتی ساز و کار خاصی ندارند همچنین بر این پیک‌ها نظارت خاصی انجام نمی‌گیرد و در طول روز تعدادی ارباب رجوع به دلیل نارضایتی از پیک موتوری‌های اینترنتی به ما مراجعه می‌کنند.

محمدی ادامه داد: اتحادیه فقط در قبال مشترکان و اعضای جوازدار مسئول است و اتحادیه بار‌ها عنوان کرده و کلی نامه نگاری کرده که عملکرد پیک‌ها باید تحت نظارت ما قرار بگیر تا بتوانیم کنترل کنیم، چون فضای آشفته‌ای وجود دارد.

وی تصریح کرد: وضعیت پیک‌های موتوری ما همه ساماندهی شده و بازرسی اتحادیه با بررسی این دفاتر انجام می گیرد و در صورتی که صلاحیت داشته باشند به اتحادیه معرفی می‌شوند همچنین به آن‌ها مهلتی داده می‌شود برای تشکیل پرونده. اگر شرایط لازم برای داشتن دفتر پیک موتوری را نداشته باشند با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری با اشاره به بنزین و بیمه تامین اجتماعی موتور سواران، ابراز کرد: یک فردی که در یک جامعه زندگی می‌کند باید حداقل حقوق رعایت شود متاسفانه این قشر جز اقشار ضعیف جامعه هستند، حدود ۹ سال هست که اتحادیه پیگیر بیمه آن‌ها است، اما متاسفانه تامین اجتماعی تمکین نمی کند.

محمدی گفت: در مورد بنزین زمانی که بنزین را هدفمند می‌کردند به هیچ عنوان از نظرات کارشناسی ما استفاده نکردند هرچقدر عنوان کردیم هشت دهم لیتر یعنی ۲۵ لیتر بنزین تعلق می‌گیرد کسی توجه نکرد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین قیمت انواع مدل های موتورسیکلت بنلی

معرفی موتورسیکلت جذاب و پرحاشیه هوندا

ترخیص 39 هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی/ پس از پایان دوره طرح موتورسیکلت‌ها اسقاط می ‌شوند

هنوز فرهنگ استفاده از موتورسیکلت برقی در کشور جانیافتاده است

موتورسیکلت های فرسوده، در فرآیند اسقاط قرار می‌گیرند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی