پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو (2)

لوح سپاس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دستان مدیر عامل شرکت مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در سال 1399 به ارتقاء خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و سال جاری از طرف مدیر عامل شرکت مدیران خودرو به نام سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو در سال 1399 به ارتقاء خدمات پس از فروش خود بیش از پیش تمرکز داشته است و سال جاری از طرف مدیر عامل شرکت مدیران خودرو به نام سال توسعه خدمات پس از فروش نامگذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر این اساس استانداردهای جدید شبکه نمایندگان تدوین و در تعداد زیادی از نمایندگی های منتخب اجرا و در آینده ای نزدیک در مابقی نمایندگی ها اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است ارتقاء انجام شده در تعدادی از نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سریعترین به روز رسانی در تاریخ 15 ساله این شرکت است.

در تاریخ 23 آذر ماه 1399 ، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در چهار نمایندگی منتخب در غرب تهران ضمن مشاهده تغییرات محسوس ایجاد شده در مراکز خدمات خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور در دفتر شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

موارد مورد بازدید شامل شوروم (نمایشگاه فروش) نمایندگان که بر اساس استانداردهای شرکت مدیران خودرو تجهیز شده، محل پذیرش و انتظار مشتریان جهت خدمات پس از فروش که بر اساس دستورالعمل های جدید مجهز به مبلمان و وسایل پذیرایی جدید شده اند و امکان انتظار و استراحت در مکانی دلنشین را برای مشتریانی که جهت پذیرش و یا ترخیص خودروهای خود در نمایندگی حضور دارند را فراهم می آورد.

بازدید از محل تعمیرگاه ها و مشاهده ارتقاء انجام گرفته در مورد تجهیزات و زیرساختها، بازدید از انبار قطعات مصرفی جهت مشاهده میزان قطعات موجود در نمایندگی ها. در انتهای دیدار هیئت حضار از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین تیم اصحاب رسانه به پیشرفت های صورت گرفته در سطح خدمات پس از فروش انجام گرفته در نمایندگی های بازدید شده اذعان کردند.

همچنین در نشست خبری، تاجیک قائم مقام مدیر عامل و معاون فنی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ضمن تشریح روند ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد و میزان اهمیت آن در صنعت خودرو که به عنوان یکی از معدود مواردی که بررسی استانداردهای آن جهت حمایت از حقوق مصرف کننده به صورت الزامی و سالانه برگزار می شود و در این ارزیابی دفاتر مرکزی و شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

تاجیک بیان کرد: شرکت مدیران خودرو در توسعه نمایندگی ها بسیار خوب عمل کرده، به طوریکه در سال 1398، 111 نمایندگی در ارزیابی ما در سراسر کشور مشارکت داشتند، این خودروساز در 5 شاخص اصلی ارزیابی ما رشد مناسب را به ثبت رسانده و در شاخص رضایت مشتریان بعنوان یکی از اصلی ترین شاخص ها نیز در سه ماهه دوم سال 99، امتیاز 745 از 1000 را کسب کرد، که به نظر می رسد تا پایان سال به هدف کیفی که وزارت صمت در این باره در نظر گرفته شده، دست پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت مدیران خودرو در شاخص تعمیر خودرو های مراجعه کننده به تعمیرگاه ها در دو روز اول 10 درصد رشد کرده است و این مطلب بدون موجود بودن قطعات امکان پذیر نیست.

این مقام مسئول به کسب رتبه دوم خدمات توسط شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اشاره کرد ئ گفت: این رتبه بالاترین رتبه در بین خودروسازان داخلی است.

با بیان مشاهده روند رو به رشد خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از حمایت و نگرش مثبت مدیران ارشد آن مجموعه در توسعه بخش خدمات پس از فروش به ارتقاء خدمات پس از فروش را دلیلی جهت افزایش رضایتمندی مشتریان قلمداد کردند.

مهندس گرمان، مدیر عامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به هدفگذاری این شزکت جهت حضور در بین 3 رتبه برتر در رنکینگ سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به بیان برنامه های آینده شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو پرداخت و گفت: تهیه برنامه جامع CSI، تهیه دستورالعمل استاندارسازی جدید و الزام نمایندگان به اجرای دقیق آن، عارضه یابی دلایل نارضایتی مشتریان در بین نمایندگان منتخب، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع کنترل کیفی، ارتقاء فرهنگ سازمانی مجموعه همگام با اهمیت تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت در ارائه خدمات پرداخت.

وی بیان کرد: پیش بینی صورت گرفته توسط شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در مورد احتمال تحریم ها و دشواری های موجود در واردات قطعات یدکی با اشاره به حجم واردات انجام گرفته و دپو قطعات مصرفی مورد نیاز صاحبان خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو را مطلوب و کافی ارزیابی کردند.

جک لی، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو با بیان جایگاه بسیار بالای مشتری در شرکت مدیران خودرو در طول 15 سال گذشته، اهمیت خدمات پس از فروش را نیز جهت حفظ رضایت مشتری بسیار بالا دانست اظهار کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته در گذشته و برنامه ریزی و هدفگذاری های جدید شرکت مدیران خودرو کسب بالاترین رتبه در ارزیابی شرکت ISQI را قابل دسترسی برای شرکت مدیران خودرو می دانند.

در انتهای این برنامه لوح تقدیری توسط تاجیک از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مدیر عامل شرکت مدیران خودرو جهت دستیابی به پیشرفت سریع شبکه خدمات پس از فروش این شرکت اهدا شد.

انتهای پیام/

هرخودرویی که در بازار رقیب داشته باشد از سیستم قیمت گذاری خارجی می شود

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

محصولات مدیران خودرو براساس سیستم مدیریت کیفیت تولید می شوند

تعمیر گیربکس های CVT در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو

آشنایی با طرح ” خرید و فروش خودروهای کارکرده ” مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور

آریزو 6 مدیران خودرو جذاب و مجهز با سیستم پیشرانه و انتقال قدرت مطمئن و کارآمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی