پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 6

آریزو 6 مدیران خودرو جذاب و مجهز با سیستم پیشرانه و انتقال قدرت مطمئن و کارآمد

آریزو 6 سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و اکثر افراد این خودرو را با سدان های معروف کره ایی و ژاپنی مقایسه می کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آریزو 6 سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و اکثر افراد این […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۹

آریزو 6 سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و اکثر افراد این خودرو را با سدان های معروف کره ایی و ژاپنی مقایسه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آریزو 6 سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و اکثر افراد این خودرو را با سدان های معروف کره ایی و ژاپنی مقایسه می کنند.

اما باید دید این سدان زیبا دارای چه مزایای برجسته ایی است که آن را به عنوان رقیبی جوان قابل اعتماد می سازد.

گیربکس 9 سرعته CVT جدید با نام CVT25، این گیربکس به عنوان یکی از 10 گیربکس برتر در سال 2019 در بازار چین انتخاب شد، دقیقا در جایی که تمام برندهای دنیا آزادانه در حال رقابت هستند، با این حال این گیربکس کارا توانست جزو برترین ها قرار گیرد.

این گیربکس جدید به خوبی با موتور 1.5 لیتری توربو هماهنگ شده ، همان موتوری که در خودروهای تیگو7 و آریزو5 عملکرد و اطمینان خود را به خوبی نشان داده و توسط شرکت معروف اتریشی AVL طراحی شده است تا ماحصل آن راندمان و کارایی بالا باشد.

مصرف سوخت بسیار ایده آل که به صورت ترکیبی در حدود 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و شتاب 0 تا 60 آن تنها در 4 ثانیه صورت می پذیرد و برای رسیدن به 100 کیلومتر تنها به 9 ثانیه زمان نیاز است و این همان نتایجی است که از هماهنگی مناسب این موتور و گیربکس حاصل شده است .

از سوی دیگر خودروی آریزو6 دارای طراحی بسیار مدرن و به روز میباشد به طوری که در نمای داخل بسیار شبیه به محصولات آئودی و رنجرور بوده و کاملا حس لوکس بودن را به شما می دهد ، به طوری که در هنگام رونمایی این خودرو در شهر شاتگهای بسیاری از رسانه ها و مجلات معتبر خودرویی طراحی خودروی آریزو6 را ستودند تا در کنار این طراحی زیبا و 5 ستاره ایمنی کامل از تست تصادف و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب چون اتوهلد- ترمز پارک برقی – صندلی راننده برقی + گرمکن صندلی های جلو – دوربین 360 درجه و 6 عدد ایربگ ( جلو – جانبی-پرده ایی ) در کنار خدمات پس از فروش گسترده در مقایسه با رقبا میتواند به عنوان یک گزینه مطلوب قلمداد شود.

انتهای پیام/

کسب رتبه اول در ارزیابی APEAL توسط آریزو 6 مدیران خودرو

آریزو 6 مدیران خودرو، خودرویی با تکنولوژی روز

آریزو 6، سدان شیک مدیران خودرو

اولین سری از خودرو چری آریزو 6 تحویل مشتریان شد + تصویر

آریزو 6، سدانی جذاب و مدرن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی