پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید بلیت

چرا خرید بلیط هواپیما از سایت چمدون به نفع شماست

این روز ها با توجه به تعداد بالای سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما ممکن است دچار سردرگمی برای خرید بلیط شوید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روز ها با توجه به تعداد بالای سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما ممکن است دچار سردرگمی برای خرید بلیط شوید. برای حل این مسئله بهتر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

این روز ها با توجه به تعداد بالای سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما ممکن است دچار سردرگمی برای خرید بلیط شوید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روز ها با توجه به تعداد بالای سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما ممکن است دچار سردرگمی برای خرید بلیط شوید. برای حل این مسئله بهتر است سراغ سایت هایی بروید که امکانات متمایزی را بر اساس نیاز مشتری ارائه می کنند. در ادامه می خواهیم به شما بگوییم چرا خرید بلیط هواپیما از سایت چمدون به نفع شماست.

۱) پوشش کامل پروازها

سايت چمدون کلیه پروازهای داخلی را پوشش می دهد و شما هر زمان که بخواهید به شهری سفر کنید با انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید لیستی از کلیه پروازهای موجود در آن مسیر را مشاهده نمایید. همچنین پوشش ۱۰۰ درصدی پرواز های داخلی در سایت چمدون باعث می شود بتوانید بلیط های مختلف را باهم مقایسه کنید و ارزان‌ترین بلیط هواپیما در مسیر مورد نظر خود را خریداری نمایید.

۲)پیش بینی قیمت ها؛ راهنمای خرید بلیط هواپیما در بهترین زمان

چمدون برای اولین بار در بین سایت های فروش بلیط هواپیما در ایران، امکان پیش بینی قیمت بلیط هواپیما را ارائه کرد. به این صورت که شما حداقل یک روز مانده به پرواز به سایت چمدون مراجعه کرده و پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ مد نظر خود، همزمان با لیست پروازها باکس پیش بینی چمدون را مشاهده می کنید که به شما خواهد گفت که الان زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما هست یا در روزهای آتی قیمت پایین تر می آید و بهتر است چند روزی برای خرید بلیط صبر کنید.

۳)پیگیری قیمت؛ اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما در زمان مشخص

پس از مشاهده لیست پروازها و باکس پیش بینی چمدون، اگر قیمت ها مناسب بود برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید ولی اگر تصمیم گرفتید صبر کنید، می‌توانید گزینه پیگیری قیمت را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه پیگیری قیمت می توانید قیمت مد نظر خود را به چمدون اعلام کنید تا زمانی که قیمت بلیط هواپیما به قیمت مد نظر شما رسید چمدون با ارسال پیامک به شما اطلاع دهد‌ تا خودتان برای خرید بلیط اقدام کنید. چنانچه قیمت بلیط به قیمت مد نظر شما نرسد هم چمدون شما را مطلع خواهد کرد.

۴) رزرو اتوماتیک؛ خرید بلیط هواپیما با قیمت درخواستی به شکل اتوماتیک

رزرو اتوماتیک نیز برای اولین بار توسط چمدون اجرا شد و ویژگی منحصر به فرد چمدون است. این امکان برای همیشه شما را از ترس از دست دادن بلیط ارزان قیمت راحت می کند. فرض کنید قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای 10 روز دیگر در حال حاضر 400 هزار تومان است و چمدون پیش بینی می کند در روزهای آینده قیمت کمتر خواهد شد. شما با گزینه رزرو اتوماتیک درخواست می کنید که هرگاه قیمت به 300 هزار تومان رسید بلیط برای شما رزرو شود. پس به محض رسیدن به این قیمت یا کمتر بلیط به شکل اتوماتیک برای شما خریداری می شود.

– فریز قیمت؛ به شرط خرید اتوماتیک

فرض کنید قصد خرید بلیط هواپیما تهران کیش برای ۷ روز دیگر را دارید و ارزان ترین قیمت بلیط تهران کیش در حال حاضر ۳۲۰ هزار تومان است. در اینجا چمدون پیشنهاد می دهد که اگه از رزرو اتوماتیک برای خرید این بلیط استفاده کنید ما این قیمت را برای شما فریز می کنیم. یعنی چمدون تعهد می دهد حداکثر قیمتی که برای خرید بلیط می پردازید ۳۲۰ هزار تومان است حتی اگر بلیط در روزهای آتی گرانتر شود. یعنی هرجا قیمت کمتر از ۳۲۰ هزار تومان شد چمدون بلیط را برایتان رزرو می کند و اگر هم نشد یا حتی بالاتر رفت باز هم چمدون با همان قیمت ۳۲۰ هزار تومان یلیط را برایتان خریداری می کند.

سخن نهایی:

با وجود تمامی این امکانات در سایت چمدون شما در کمترین زمان ممکن به طور سیستماتیک ارزان ترین بلیط هواپیما در بهترین زمان ممکن را به صورت آنلاین خریداری خواهید کرد و همه این موارد در کنار هم باعث می شود تا خرید بلیط هواپیما از سایت چمدون به نفع شما باشد.

انتهای پیام./

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی