پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صندلی بچه پورشه

نسل جدید صندلی های کودک پورشه معرفی شد

ساخت صندلی کودک، اتفاق تازه‌ای برای پورشه نیست. اما اکنون اشتوتگارتی‌ها نسل جدید این صندلی‌ها را با افزایش ضریب ایمنی تولید کرده‌‌اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چه تصور جذابی است نشاندن کودکان روی صندلی‌های مخصوص و ایمن پورشه آن هم در مدل‌هایی مانند 911، پانامرا و کاین. ساخت صندلی کودک، اتفاق تازه‌ای برای […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

ساخت صندلی کودک، اتفاق تازه‌ای برای پورشه نیست. اما اکنون اشتوتگارتی‌ها نسل جدید این صندلی‌ها را با افزایش ضریب ایمنی تولید کرده‌‌اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چه تصور جذابی است نشاندن کودکان روی صندلی‌های مخصوص و ایمن پورشه آن هم در مدل‌هایی مانند 911، پانامرا و کاین. ساخت صندلی کودک، اتفاق تازه‌ای برای پورشه نیست. اما اکنون اشتوتگارتی‌ها نسل جدید این صندلی‌ها را با افزایش ضریب ایمنی تولید کرده‌‌اند.

صندلی‌های جدید علاوه بر اینکه موجب می‌شوند کودکی که سوار بر این پورشه شده جذاب‌تر به نظر بیاید، به لطف اضافه شدن کمربندهای شش نقطه‌ای که لوگوی پورشه روی آن نقش بسته، به طرز چشم‌گیری ایمنی بیشتری را فراهم کرده‌اند.

برخلاف اغلب نمونه‌های موجود در بازار، قسمت قرارگیری سر کودک به‌گونه‌ای طراحی شده تا مالک بتواند به‌موازات رشد کودک، ارتفاع آن را نیز افزایش دهد.

پورشه می‌گوید صندلی‌های جدید را مطابق با قوانین جدید اتحادیه اروپا طراحی کرده است. در قوانین جدید آمده استفاده از صندلی‌ کودک باید نشستن روی بقیه صندلی‌ها را با مشکل روبرو نکند. هم‌چنین ایمنی بهتر برای تست تصادف از طرفین و محافظت از سر و گردن نیز لحاظ شده است.

جالب اینجاست که پورشه نه‌تنها به قد کودکان در طراحی صندلی جدید توجه داشته بلکه به وزن آنها نیز دقت کرده است. گفته می‌شود در محصولات جدید به صورت ایده‌آل نوزادانی با قد 40 تا 83 سانتی‌متر می‌توانند قرار بگیرند. این در حالی است که در صورت سفارش می‌توان صندلی را با قابلیت کودک 76 تا 105 سانتی‌متر هم انتخاب کرد.

اگرچه هنوز پورشه فروش این صندلی‌ها را آغاز نکرده ولی می‌دانیم که قیمت پایه صندلی مخصوص نوزاد 416 دلار و قیمت پایه صندلی مخصوص کودک پورشه 557 دلار است.

انتهای پیام/ منبع: باما

مجلس الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو را تصویب کرد

استفاده از صندلی کودک در مسیر اجباری شدن/ صفر تا صد نکات استفاده از صندلی کودک در خودرو

والدین برای ایمنی فرزندان خردسال خود حتما از صندلی کودک استفاده کنند

ایزوفیکس در خودرو به چه معناست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی