پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آبارث

آبارث یک رکورد عجیب در کتاب گینس ثبت کرد!

شرکت آبارث صفحه ای در فیسبوک ایجاد کرده و با در نظر گرفتن یک موضوع جذاب و استقبال هوادارانش، توانسته رکورد بزرگ‌ترین گردهمایی دیجیتالی را ثبت کند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اگر یک عشق ماشین واقعی باشید، قطعا با گردهمایی های خودرویی بیگانه نیستید. گردهمایی هایی که با یک موضوع خاص برگزار […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ دی ۱۳۹۹

شرکت آبارث صفحه ای در فیسبوک ایجاد کرده و با در نظر گرفتن یک موضوع جذاب و استقبال هوادارانش، توانسته رکورد بزرگ‌ترین گردهمایی دیجیتالی را ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اگر یک عشق ماشین واقعی باشید، قطعا با گردهمایی های خودرویی بیگانه نیستید. گردهمایی هایی که با یک موضوع خاص برگزار می شوند. برگزاری گردهمایی های این چنینی فضای مناسبی برای بحث های خودرویی و تبادل نظر به وجود می آورد. مثلا در کشور ما این رویدادها با موضوعاتی مثل گردهمایی خودروهای ژاپنی، گردهمایی خودروهای کلاسیک، گردهمایی کلوپ مرسدس بنز، گردهمایی نیسان سواران و … برگزار می شود. خودروهای کلاسیک، خودروهای ژاپنی، مرسدس بنزها، ب ام و ها و … نه تنها در کشور ما، بلکه در سراسر جهان کلوپ هایی مخصوص دارند که مالکان و علاقه مندان در آن ها عضو هستند.

آبارث

کرونا شرایط گردهمایی های خودرویی را نیز تغییر داده و حالا رنگ و بوی فعالیت کلوپ های خودرویی نیز تغییر کرده است. آبارث که تخصصش ارتقاء خودروهای فیات است و اسمش با خودروهای اسپرت و باحال گره خورده، به تازگی یک رکورد جدید به ثبت رسانده است. رکوردی که نه کسی می دانسته همچین چیزی وجود دارد و هیچ کس هم به آن اهمیت نمی داده است. اما این رکورد حالا با نام آبارث در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

آبارث

حتما برایتان این سوال پیش آمده که این رکورد به ثبت رسیده چه عنوانی دارد؟! آبارث یک صفحه در فیس‌بوک ایجاد کرده و از طرفداران خواسته تا تصاویر خود و خودروهایشان را در آن بارگذاری کنند. طی یک ساعت مالکان آبارث ۸۶۸ تصویر خودروهای خود را در فیس‌بوک بارگذاری کرده و رکورد بزرگ‌ترین گردهمایی دیجیتالی را ثبت نموده‌اند.

بخشی از رویداد “روز دیجیتال آبارث” که با فاصله‌گذاری اجتماعی همراه شده توسط یکی از مجریان رادیوی ایتالیا انجام شده است. Ema موتور اسپورت نیز پخش زنده‌ای از محصولات کمیاب آبارث را داشته است.

آبارث

آبارث دارای ۸۷ کلوپ رسمی در سراسر دنیا بوده و بیش از ۵ هزار نفر عضو دارد. همچنین دیگر عضوها نیز به جامعه اسکورپیون شیپ تعلق دارند که چهار سال است در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا فعال هستند.

آبارث

جدیدترین رکورد گینس آبارث دو سال پس از ثبت رکورد سریع‌ترین تست فیگور اِیت (پنج بار بین دو خودرو) برجا گذاشته شده است. آن‌ها در آن زمان از یک دستگاه ۱۲۴ اسپایدر استوک استفاده کردند و این خودرو توانست رکورد ۴۵.۶۶ ثانیه را بر جای بگذارد. پشت فرمان این خودرو Alastair Moffatt نشسته بود که قبلاً رکوردهایی در زمینه بهترین پارک دوبل را بر جای گذاشته است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی