پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات پالس

فیات نام کراس اوور جدیدش را انتخاب کرد

پس از کش و قوس های بسیار بالاخره نام محصول جدید فیات انتخاب شد پالس که نام این کراس اوور است قرار است مشخصا در بازار آمریکای لاتین عرضه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تقریباً یک ماه پیش گروه استلانتیس به عنوان مالک برند فیات، از علاقمندان برای انتخاب اسم این خودرو درخواست […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

پس از کش و قوس های بسیار بالاخره نام محصول جدید فیات انتخاب شد پالس که نام این کراس اوور است قرار است مشخصا در بازار آمریکای لاتین عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تقریباً یک ماه پیش گروه استلانتیس به عنوان مالک برند فیات، از علاقمندان برای انتخاب اسم این خودرو درخواست یاری کرد. برای این کار سه گزینه شامل اسامی پالس (Pulse)، Domo و Tue پیش‌ روی مخاطبان قرار گرفت که پالس با دریافت 65 درصد آراء به عنوان نام منتخب برگزیده شد. بد نیست بدانید دو نام دیگر یعنی Domo و Tue به ترتیب نظر 25 و 10 درصد از مخاطبان را به سوی خود جلب کرده­اند.

برای اثبات قطعی شدن انتخاب نام پالس، فیات اقدام به انتشار چند تصویر و دو فایل تصویری از این کراس‌­اور کوچک نموده که از نصب نام جدید روی در صندوق عقب خودرو خبر می‌­دهد.

فیات

طراحی پالس متفاوت از همتای اروپایی خود یعنی تیپو کراس بوده و به عنوان یک هاچ‌بک قدبلند می‌­توان آن را زیبا قلمداد کرد. با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی فیات، فاصله میان محورهای پالس 2.532 متر است، یعنی 11 میلی‌متر بزرگتر از مدل هاچ‌بک آرگو که از نظر فنی با پالس اشتراک دارد. البته با مقایسه اعداد می‌­توان دریافت که فاصله محوری پالس از دو رقیب کلیدی خود در آمریکای جنوبی یعنی فولکس‌­واگن نیووس و هوندا WR-V کمتر است.

فیات پالس نمای پشت

فیات قصد دارد مدل پالس را به همراه یک پیشرانه جدید در برزیل به فروش برساند که واحد یک لیتری سه سیلندر توربوشارژ با 120 اسب­‌بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور است و به جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک متصل شده است. البته انتظار می‌­رود یک گزینه دیگر یعنی پیشرانه 1.3 لیتری تنفس‌طبیعی به قدرت 109 اسب‌­بخار و حداکثر گشتاور 139 نیوتن­‌متر با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی یا CVT هم برای این خودرو قابل انتخاب باشد.

قرار است رونمایی رسمی فیات پالس در هفته‌­های آتی انجام شود، درحالی‌که فروش این خودرو از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام \ منبع: باما

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

آبارث یک رکورد عجیب در کتاب گینس ثبت کرد!

500 با درٍ اضافه!/ با فیات 500 الکتریکی 3+1 مدل 2021 آشنا شوید

آغاز مجدد فعالیت کارخانه های فیات کرایسلر در برزیل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی