پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار موتورسیکلت

جریمه موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره نظارت پلیس بر معاینه فنی موتورسیکلت‌ها گفت: موضوع معاینه فنی موتورسیکلت جدی است و در 128 مرکز معاینه فنی که 14 مرکز […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۹

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره نظارت پلیس بر معاینه فنی موتورسیکلت‌ها گفت: موضوع معاینه فنی موتورسیکلت جدی است و در 128 مرکز معاینه فنی که 14 مرکز آن در تهران برای ماشین و موتور و مابقی در شهرستان هاست، خدمات مربوطه ارائه می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اعمال قانون و جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی نیز گفت: سیستم LEZ که برای کنترل آلودگی هوا در کلانشهرها روی دوربین های ثبت تخلفات نصب شده نسبت به اعمال قانون این موارد اقدام کرده و برایش فرقی ندارد که خودرو یا موتورسیکلت از مقابل آن رد شود.

هادیانفر با بیان اینکه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی هم جریمه می شوند، افزود: تاکید ما این است که مالکان موتورسیکلت ها هم برای ارتقاء و سنجش ایمنی وسیله خود و هم برای کاهش آلودگی هوا، معاینه فنی وسیله خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

عدم روشنایی معابر، عامل اصلی 22 درصد تصادفات پایتخت

تعرفه جرایم رانندگی افزایش می یابد؟

پرتصادف ترین بزرگراه های پایتخت را بشناسید

چگونگی دریافت خسارت افت ارزش خودرو از مقصر تصادف

مجوزی برای تردد تاکسی اینترنتی در ساعات ممنوعیت تردد نیست/ فعالان این حوزه باید مجوز بگیرند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی