پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 22

ام وی ام ایکس 22 انتخاب ایده آل جوانان

در سال های اخیر سلیقه مشتریان و نسل جوان امروزی تغییر کرده و خودروهایی با طراحی به روز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در طول سال های اخیر تقاضای بسیاری از بازار خودروهای هاچبک به سمت مینی کراس اوورها رفته و در بین اقشار جوان جامعه طرفداران بسیار […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۹

در سال های اخیر سلیقه مشتریان و نسل جوان امروزی تغییر کرده و خودروهایی با طراحی به روز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در طول سال های اخیر تقاضای بسیاری از بازار خودروهای هاچبک به سمت مینی کراس اوورها رفته و در بین اقشار جوان جامعه طرفداران بسیار پیدا کرده است.

یکی از این خودروهای مینی کراس که در بازار ایران طرفدار بسیار دارد و به فروش خوبی دست یافته ام وی ام ایکس 22 است.

خودرویی که در بین کراس اوورهای اقتصادی بازار در بین رقبای خود زیباترین و به روز ترین طراحی را دارد. قشر جوان بانوان، خانواده های جوان و کم جمعیت استقبال بسیار بالایی از این خودرو داشتند. طراحی زیبا و مدرن در کنار امکانات رفاهی و ایمنی معقول به سرعت جای ایکس 22 را در بازار کشور باز کرد.

علل موفقیت این خودرو را میتوان به عنوان عواملی چون طراحی به روز ارتفاع بالاتر نسبت به خودروهای هم کلاس که حس رانندگی یک خودروی اس یو وی را می دهد. فضای داخلی اسپرت 2 رنگ و همچنین موتور کم مصرف و دوستدار محیط زیست با قدرت مناسب در این سگمنت اشاره کرد.

ایکس 22 خودرویی مناسب برای شهر و جاده است موتور کم مصرف و ابعاد مناسب به شما کمک می کند تا در کنار ارتفاع مناسب و تسلط و دید خود بتوانید به لطف ابعاد مناسب در شهرهای شلوغ به راحتی فضای پارک مناسب را بیابید و برای استفاده روزمره یک خودروی مناسب و کارآمد است.

از جمله مواردی که به زیبایی و اسپرت بودن این خودرو می افزاید رینگ های زیبا آلومنیومی و امکان سقف مشکی است که آن را خاص می کند.

ایکس 22 امکانات رفاهی و ایمنی مناسب و معقولی نیز دارد که در این سگمنت می تواند مورد توجه قرار گیرد.

در مجموع این خودرو را می توان یک مینی کراس موفق در بازار کشور نامید که با توجه به قیمت مناسب و تسهیلات ویژه فروش در کنار خدمات پس از فروش مدیران خودرو توانسته سهم قابل قبولی از بازار این سگمنت را بدست آورد.

انتهای پیام/

سبد محصولات مدیران خودرو ، پاسخگوی مشتریان

زمان ارائه آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو تمدید شد

شرایط جدید فروش محصولات مدیران خودرو/ حداقل پیش پرداخت ، اقساط 5 ساله ، موعد تحویل 30 روز کاری

آپشن های جدید ، برای شاسی بلند خوش سابقه بازار کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی