پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمپین طراحی شرکت مدیران خودرو ، راهی برای کشف استعدادهای جوان

ماه گذشته بود که شرکت مدیران خودرو در اقدامی جالب توجه دست به طراحی و آغاز یک مسابقه طراحی خودرو زد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ماه گذشته بود که شرکت مدیران خودرو در اقدامی جالب توجه دست به طراحی و آغاز یک مسابقه طراحی خودرو زد. این شرکت از کلیه افراد علاقه مند […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۹

ماه گذشته بود که شرکت مدیران خودرو در اقدامی جالب توجه دست به طراحی و آغاز یک مسابقه طراحی خودرو زد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ماه گذشته بود که شرکت مدیران خودرو در اقدامی جالب توجه دست به طراحی و آغاز یک مسابقه طراحی خودرو زد.

این شرکت از کلیه افراد علاقه مند و دارای استعداد  و تفکر طراحی خودرو دعوت کرد تا در این مسابقه شرکت کنند.

شناسایی استعداد های جوان در زمینه طراحی خودرو اصلی ترین هدف شرکت مدیران خودرو از‌ اجرای این‌ پروژهبوده است.

طراحی خودرو در کشورهای صاحب صنعت از اهمیت فوق العاده و استراتژیک برخوردار است اما متاسفانه در کشورما به علت وضعیت صنعت خودرو کشور که عملا مونتاژکار است و یا اگر محصولی طراحی شود اصولا تغییری تاچند ده سال صورت نمیگیرد و به جز موارد محدود طراحی که بعضا با مشارکت مشاوران خارجی بود شاید استفاده ازتوان و استعدادهای کشور انگشت شمار بوده است.

در ایران ما طراحان بزرگی داریم که  هم اکنون در شرکتهای بزرگی چون مرسدس بنز ، ب ام و ، لینکلن و…. مشغول بهکار هستند  و همچنین طراحان و استعدادهای بزرگی نیز در داخل کشور داریم که متاسفانه تا کنون از توانایی آنهااستفاده نشده است .

در اجرای این کمپین شرکت مدیران خودرو از راهنمایی های علیرضا محمد زاده از طراحان و کارشناسان به نام در اینزمینه که دارای سوابق و تجارب ارزنده ایی بوده بهره برده و همچنین در ترکیب تیم داوری نهایی نیز در کنار تیمتحقیق و توسعه وابسته به شرکت مدیران خودرو برخی از طراحان برجسته ایرانی با سابقه ارزنده و درخشان درخودروسازی های معتبر نیز حضور خواهند داشت.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی کشور همواره در تلاش بوده تاخودروهایی زیبا و با طراحی به روز را به جامعه مصرف ایرانی معرفی کند.

از این روی بر طبق روال خود از استعدادهای طراحی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های توسعه صنعت خودروحمایت می کند تا با انجام این مسابقه کمک به کشف استعدادهای ناشناخته و ایجاد انگیزه در جوانان علاقمند کند تامسیر درستی را در جهت پرورش و رشد علایق و استعدادهای خود به کار گیرند .

این مسابقه از اواخر آبان ماه آغاز شده و تا اواخر دی ماه ادامه دارد و علاقمندان طراحی خودرو میتوانند با شرکت دراین مسابقه هم از جوایز ارزشمند آن  استفاده نمایند  و راه درست و علمی را برای ارتقاء  توانمندی خود برای شکلدادن به آینده ایی درخشان پیدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی