پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

لزوم عرضه هرچه سریعتر خودرو در بورس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید هرچه سریعتر خودرو در بورس عرضه شود به این علت که آشفتگی بازار به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنان شاهد دلالی در بازار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید هرچه سریعتر خودرو در بورس عرضه شود به این علت که آشفتگی بازار به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنان شاهد دلالی در بازار خودرو هستیم، اظهار کرد: با وجود این مشکلات باید تلاش کنیم تا خودرو در بورس عرضه شود، چراکه برهم ریختگی بازار خودرو به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دلالان خودرو، بازار خودرو را به بی‌راهه می‌برند، تصریح کرد: به اعتقاد بنده وقت آن رسیده که خودرو در بازار بورس عرضه شود چراکه این امر می‌تواند به دلالی در این بخش خاتمه دهد.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به واسطه ارائه خودرو در بورس، قیمت خودرو واقعی خواهد شد، ادامه داد: ارائه خودرو در بازار بورس باعث شفافیت در قیمت تمام شده خودرو خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه به واسطه خودرو در بورس، بازار خودرو تنظیم خواهد شد، تصریح کرد: در صورتی که خودرو وارد بازار بورس شود، بسیاری از مشکلات این بازار حل و فصل خواهد شد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه پیگیر عرضه خودرو در بورس هستیم، بیان کرد: ما چاره‌ای جز این اقدام نداریم و باید هرچه سریعتر در این زمینه اقدام شود.

انتهای پیام/ منبع: میزان

شیوه قیمت گذاری خودرو شورای رقابت بالانس ایجاد می کند

اگر خودرو در بورس عرضه شود دیگر خبری از قیمت منصفانه نیست!

هنوز در مورد عرضه خودرو در بورس با وزیر به توافق نرسیده ایم

تفاوت 100 هزار میلیارد تومانی نرخ خودرو تنها به کام دلالان است

پیش فروش خودرو عامل ریزش نمادهای خودروسازان در بازار سرمایه

ورود خودرو به بورس منتفی است/ نمی دانم مشکل قرعه کشی کجاست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی