پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دستگیری

کلاهبرداری با فروش اقساطی خودرو

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: یک باند ۷ نفره که با افتتاح دفتر فروش اقساطی خودرو از خریداران کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره چهاردهم […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۹

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: یک باند ۷ نفره که با افتتاح دفتر فروش اقساطی خودرو از خریداران کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت، در رصد اطلاعاتی متوجه فعالیت غیر مجاز شرکتی در سایت‌های آگهی اینترنتی شدند که فروش اقساطی خودرو را تبلیغ می‌کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد، شرکت موصوف واحدی را در یکی از برج‌های غرب تهران اجاره کرده که فاقد مجوز‌های قانونی است.

بیشتر بخوانید: “شغل تان چیست؟ با پورشه تصادف می کنیم!” / اخاذی برادران سودجود در تصادفات ساختگی با پورشه

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری اعضای شرکت اخذ شد، بیان کرد: بیست و یکم دی ماه تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم به شرکت موصوف اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند، مدیر عامل شرکت که خانم جوان 30 ساله‌ای بوده به همراه 4 تن از همدستانش بازداشت کنند.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: در تحقیق از متهمان دستگیر شده، هویت دو تن از عوامل پشت پرده شناسایی و مشخص شد یکی از این عاملان، سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده و مدتی قبل با ضمانت از زندان آزاد شده و پرونده او همچنان در حال رسیدگی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تا کنون 19 تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: دستگیری دو متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ تقی پور گفت: کارشناسان ارزش اموال کلاهبرداری شده را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

لیزینگ، صنعت فراموش شده/ فروش شرایطی و اقساطی خودرو نیازمند حمایت ویژه است

لزوم بازنگری در روند پیش فروش و فروش خودرو

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

محدودیت تردد شبانه در تهران پابرجاست/ جریمه 200 هزار تومانی، عاقبت تردد غیر مجاز شبانه

“شغل تان چیست؟ با پورشه تصادف می کنیم!” / اخاذی برادران سودجود در تصادفات ساختگی با پورشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی