پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تفاهم نامه همکاری سایپا

تولید اولين خودروی هوشمندِ کشور در سایپا با مشاركت پژوهشگاه وزارت ارتباطات

تفاهم‌نامه همكاري في‌مابين پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقيقات و نوآوری صنايع خودرو سايپا، امضاء شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در راستاي ابلاغ سياست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده مناسب تر از توانمندی‌های داخلي، پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مرکز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا تفاهم نامه‌اي امضاء […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۹

تفاهم‌نامه همكاري في‌مابين پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقيقات و نوآوری صنايع خودرو سايپا، امضاء شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در راستاي ابلاغ سياست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده مناسب تر از توانمندی‌های داخلي، پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مرکز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا تفاهم نامه‌اي امضاء كردند كه در پي آن قرار است دو مجموعه ياد شده در توليد اولين خودروي هوشمند در كشور؛ طراحي و توليد حسگرها و رادار در چارچوب سيستم دستيار راننده خودرو و خودروران؛ توسعه قابليت هاي خودروهاي متصل و ارايه بسترهاي رايانش ابري؛ طراحي و توليد نمونه قطعات با فناوري پيشرفته الكترونيكي مورد نياز در خودرو و درنهايت بهره برداري از آزمايشگاه طرفين به منظور تكميل فرآيند توسعه محصول همکاری داشته باشند.

گفتني است، مرکز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا مجموعه اي تحقيقاتي-صنعتي و يكي از بزرگترين مراكز تحقيق و توسعه خودروسازي كشور است.

اين مجموعه توانمندي كافي و مناسب در حوزه طراحي، توسعه و تكوين خودرو دارد. پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز مجموعه اي راهبردي و با زيرساخت هاي پيشرفته است كه در راستاي خودكفايي توسعه دانش فني ارتباطي و اطلاعاتي فعاليت مي كند.

انتهای پیام/

شورای رقابت قیمت ساینا اس و کوییک اس را اعلام کرد

مدیریت هوشمندانه سلیمانی در دوران تحریم

عملکرد جالب توجه خودروسازان در تولید خودروهای سنگین

حركت به سمت سازمان مشتری ‌محور با راه‌اندازي سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش

قیمت خودروها تا پایان سال تغییر نخواهد کرد

شاهین زبان جدید طراحی سایپا است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی