پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارشناس رنگ اتوشناس

کارشناسی تضمینی خودرو فقط با 100 هزار تومان ! / هدیه ویژه اتوشناس فقط به مدت یک ماه

شاید با خواندن این تیر سورپرایز شوید، اما واقعیت دارد. هرچه به پایان سال نزدیک تر می شویم تب و تاب بازار برای خرید و فروش خودرو بیشتر می شود و تعداد زیادی از مشتریان به سمت خرید خودروهای دست دوم می روند. و حالا اتوشناس طی یک برنامه به مدت محدود قصد دارد خدمت […]

javankhodro
جمعه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

شاید با خواندن این تیر سورپرایز شوید، اما واقعیت دارد. هرچه به پایان سال نزدیک تر می شویم تب و تاب بازار برای خرید و فروش خودرو بیشتر می شود و تعداد زیادی از مشتریان به سمت خرید خودروهای دست دوم می روند. و حالا اتوشناس طی یک برنامه به مدت محدود قصد دارد خدمت ویژه ای در حوزه کارشناسی خودرو با قیمت فوق العاده به مشتریان خود ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

به همین بهانه گپی با حسین خسروانی، مدیر عامل اتوشناس زدیم تا از جزئیات قیمت ویژه کارشناسی شسته رفته بیشتر اطلاعات کسب کنیم:

اتوشناس

آقای خسروانی این طرح از چه تاریخی شروع می شود و چگونه است؟

کارشناسی شسته رفته (تشخیص رنگ شدگی ، اصالت شاسی و موتور، کارشناسی فنی) از 18 بهمن تا 18 اسفند99 (به مدت یک ماه) در اتوشناس فقط و فقط با 100 هزار تومان ارائه می شود، آن هم با تضمین 100 درصدی جبران خسارت! یعنی اگر خطایی در کارشناسی صورت بگیرد، اتوشناس کل خسارت وارد شده به خریدار بدون هیچ سقفی پرداخت می کند. این تضمین سفت و سخت و واقعی را فقط در اتوشناس می یابید.

کارشناس رنگ اتوشناس

کارشناسی شسته رفته در اتوشناس دقیقا چه آیتم هایی را بررسی می کند؟

ببینید اصولا کارشناسی خودروی کارکرده 3 مرحله اصلی دارد:

اول از هر چیز از این قضیه خیالتان را راحت کنیم که تایید اصالت خودرو در توان و تخصص هر کارشناسی نیست و بیشتر اپلیکیشن ها از داشتن چنین نیروی ماهر و متخصص در این زمینه بی بهره هستند. چرا که متاسفانه برای حقه بازی در مساله اصالت خودرو راه های فراوانی وجود دارد و پی بردن به این قضیه، فارغ از آموزش، نیاز به تجربه طولانی دارد. کارشناسان تشخیص اصالت در اتوشناس، از افسران با سابقه پلیس راهنمایی رانندگی هستند که علاوه بر کارشناسی اصالت موتور، مدارک و شاسی خودرو، استعلام حقوقی مربوط به خودرو را هم در این مجموعه به خریدار می دهند. این استعلام حقوقی از ساده ترین مورد مثل خلافی خودرو تا مسائلی مهم تر نظیر توقیف بودن خودرو یا مشکلات دیگر قضایی را نیز شامل می شود.

  • تشخیص رنگ شدگی:

از آنجایی که اتوشناس به یک مرکز حرفه ای صافکاری و نقاشی مجهز است، ابزارهای پیشرفته و دقیق و همچنین اتاق نور 360 درجه در مسیر کارشناسی بدنه خودرو به کمک کارشناسان می آیند. همچنین کارشناسان زبده و متخصص که مو را از ماست بیرون می کشند و هیچ ترفندی در این زمینه در تشخیص آنها پنهان نمی ماند.

  • کارشناسی فنی:

ده ها آیتم فنی باید در هنگام خرید خودروی کارکرده بررسی شود. موتور ، گیربکس، سیستم تعلیق، برق و لوازم الکترونیکی خودرو، آپشن ها، عملکرد اجزای مختلف و موضوعات دیگر تماما توسط کارشناسان با پیشرفته ترین دستگاهها مورد بررسی قرار می گیرد، چرا که اتوشناس یک مرکز تخصصی و یک مجتمع تعمیرگاهی پیشرفته دارد که می تواند از آن برای موضوع کارشناسی فنی بهره ببرد.

(برای آشنایی دقیق تر با فرایند کارشناسی در اتوشناس این لینک را مشاهده کنید.)

کارشناس رنگ اتوشناس

صحبت آخر؟

فرصت را از دست ندهید، همین حالا شماره اتوشناس را در گوشی خود ذخیره کنید و خرید خود را با کارشناسی شسته رُفته تنها با پرداخت 100 هزار تومان بیمه کنید!

   شماره تماس:  02145267

 

 

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

 

برچسب‌ها : اتوشناساتویاراستات آپ خودروییالگوی قولنامه خودروامداد خودرو در محلبیمه بدنهبیمه شخص ثالثتضمین در کارشناسی خودروتعمیرگاه اتوشناستعویض پلاک خودروخرج سند خودروخرج محضر خودروخرید خودروخرید خودرو خارجیخرید خودرو دست دومخرید ماشینخرید و فروش خودروخرید و فروش خودرو در اتوشناسخرید و فروش خودرو دست دومخودروی لیزینگیراهنمای نوشتن قولنامه خودروروش های مقابله با کلاهبرداری در فروش خودروسایت های خرید و فروش خودروسند خودروسند زدن خودروشسته رفتهعقد قرارداد خرید خودروفروش خودروفروش ماشینقرارداد خرید خودروقولنامه خودروقولنامه ماشینقیمت خودروقیمت خودرو دست دومقیمت کارشناسیقیمت کارشناسی ب ام وقیمت کارشناسی بنزقیمت کارشناسی تالیسمانقیمت کارشناسی سوناتاقیمت کارشناسی مگانقیمت کارشناسی هیوندایقیمت گذاری خودروقیمست کارشناسی سانتافهلیزینگ خودرومبایعه نامه خودرومجموعه شسته رفتهمعامله خودرومعامله خودرو در اتوشناسنقل و انتقال خودروهزینه سند خودروهزینه محضر خودرووام خرید خودرووکالت تعویض پلاکوکالت تعویض پلاک خودرووکالت فروشوکالت فروش خودروکارشناسی اصالت خودروکارشناسی بدنهکارشناسی بدنه خودروکارشناسی تضمینیکارشناسی خودروکارشناسی خودرو با تضمین 100 درصدکارشناسی خودرو در اتوشناسکارشناسی خودرو در محلکارشناسی در محلکارشناسی رنگ خودروکارشناسی رنگ و بدنهکارشناسی رنگ و بدنه خودروکارشناسی فنیکارشناسی فنی خودروکارشناسی قیمت خودروکارشناسی ماشینکارشناسی کیلومتر خودروکلاهبرداری در فروش خودروکمک هزینه خرید خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی