پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین

کیفیت بنزین ایرانی روی نردبان افزایش

این طور که از گزارش های ارسالی سازمان ملی استاندارد ایران به رئیس جمهور و وزیر نفت پیداست، بهبود و افزایش کیفیت بنزین ایرانی نسبت به سال های گذشته تایید شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو نیره پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد با ارسال گزارش‌های جداگانه به رئیس جمهور و وزیر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

این طور که از گزارش های ارسالی سازمان ملی استاندارد ایران به رئیس جمهور و وزیر نفت پیداست، بهبود و افزایش کیفیت بنزین ایرانی نسبت به سال های گذشته تایید شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو
نیره پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد با ارسال گزارش‌های جداگانه به رئیس جمهور و وزیر نفت، عملکرد وزارت نفت در خصوص بهبود و افزایش کیفیت بنزین نسبت به سال‌های گذشته را تایید کرد.پیروز بخت با ارسال این گزارش به بیژن زنگنه وزیر نفت به تشریح وضعیت بنزین تولید شده در پالایشگاه‌های کشور پرداخت و ضمن اشاره به بررسی بنزین تولیدی در سال‌های ۹۳ تا ۹۹، از رعایت پارامتر‌های محیط زیستی و مجاز برشمردن میزان هیدروکربن‌ها و اجزای تشکیل دهنده این سوخت خبر داد.

به گفته پیروز بخت کیفیت بنزین تولید شده در سال ۹۸ روند صعودی را طی کرده و تمام پارامتر‌های آلاینده آن شامل گوگرد، بنزن، آروماتیک و الفین در سطح مجاز و استاندارد قرار دارند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی