پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت های کرونایی

جزییات محدودیت های کرونایی تردد در تعطیلات 22 بهمن

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات 22 بهمن و پیش بینی افزایش رفت و آمدها میان شهرها و با توجه افزایش زیر پوستی مبتلایان کرونا در شهرهای مختلف، فرمانده ستاد مقابله با کرونا و استاندار تهران، جزییاتی از محدودیت های کرونایی تردد در جاده ها و شهرها بیان کرده اند. به گزارش پایگاه خبری […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات 22 بهمن و پیش بینی افزایش رفت و آمدها میان شهرها و با توجه افزایش زیر پوستی مبتلایان کرونا در شهرهای مختلف، فرمانده ستاد مقابله با کرونا و استاندار تهران، جزییاتی از محدودیت های کرونایی تردد در جاده ها و شهرها بیان کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای اعمال محدودیت تردد در تعطیلات ۲۲ بهمن را اعلام کرد. دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به لزوم اعمال محدودیت های تردد در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات جدی ما انجام سفرهای بین استانی در ایام تعطیلات است. هنگامی که چند روز پشت سر هم تعطیل رسمی بوده سفرهای بین استانی سبب شده تا ویروس از نقاط مبدا به مقصد گردش و گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: انجام مسافرت در ایامی که تعطیلات متراکم است باعث توسعه و انتشار احتمالی ویروس کرونا در سراسر کشور خواهد شد. در جلسه چهارشنبه در استانداری تصمیم بر این شده تا مبادی ورودی و خروجی شهرها به ویژه تهران کنترل و از تردد افراد فاقد مجوز جلوگیری شود. راهنمایی و رانندگی در این خصوص همکاری لازم را با ما خواهد داشت.

زالی بیان کرد: با تصویب ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلاتی مانند تعطیلات پیش رو، اعمال محدودیت و تردد در شهرستان های زرد مانند شرایط نارنجی خواهد بود. همچنین افراد فاقد مجوز تردد در ایام تعطیلات پیش رو حق رفت و آمد و انجام سفرهای بین استانی در مناطق زرد و نارنجی نخواهند داشت.

این در حالیست که انوشیروان محسنی بندپی استاندارد تهران، در جلسه بررسی عملکرد طرح شهید سلیمانی در استان تهران در هفته گذشته گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده روند مراجعین سرپایی در استان تهران افزایش پیدا کرده و چند روزی است که شاهد افزایش بستری ها بودیم. بی تردید اگر افزایش بستری ها در روزهای آتی ادامه داشته باشد، این آلارمی است که باید هشیار باشیم.

وی افزود: در ایام تعطیلات پیش رو، بخشنامه کرده ایم هیچ مجوزی برای تردد خارج استان صادر نشود مگر مورد خاصی که شخص فرماندار تشخیص دهد. قطعا این ترددها این طور نیست که تنها بیماری را به استان دیگری ببرند، بلکه بیماری را از استان دیگری نیز به تهران می آورند.

به گفته وی، مقرر است مراسم ۲۲ بهمن فقط به صورت نقلیه موتوری انجام شود و در تجدید میثاق رئیس جمهور و رئیس مجلس که به مرقد امام تشریف بردند نیز شاهد رعایت تمام پروتکل ها بودیم. به این ترتیب هیچ تجمعی در استان تهران قابل قبول نیست.

لغو 3 پرواز شرکت هواپیمایی کارون به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در پرواز

تداوم ممنوعیت تردد شبانه و بین شهری

جریمه متخلفان کرونایی از طریق کارت ملی

تردد بین شهرهای زرد آزاد شد

جزئیات ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین اعلام شد

بیشترین تخلفات ‌رانندگی در ساعات منتهی به محدودیت‌ های کرونایی

محدودیت تردد شبانه در تهران پابرجاست/ جریمه 200 هزار تومانی، عاقبت تردد غیر مجاز شبانه

ساعت کاری مراکز معاینه فنی افزایش یافت/ رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز الزامی است

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی