پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت هواپیمایی کارون

لغو 3 پرواز شرکت هواپیمایی کارون به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در پرواز

سخنگو سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: سه پرواز شرکت هواپیمایی کارون به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا لغو شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محدودیت استفاده از حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما در پروازهای داخلی به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹

سخنگو سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: سه پرواز شرکت هواپیمایی کارون به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محدودیت استفاده از حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما در پروازهای داخلی به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با دستور سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آبان‌ماه ابلاغ شده و همه ایرلاین‌ها موظف به رعایت آن در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا شدند.

البته پس از ابلاغ این دستورالعمل جدید کشمکش‌ها و مکاتبات بسیاری از سوی شرکت‌های هواپیمایی برای لغو آن صورت گرفت اما این پروتکل تا کنون پابرجا و لازم الاجراست.

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره اظهارکرد: سه پرواز شرکت هواپیمایی کارون به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی سازمان در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت استفاده از حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت در پروازها لغو شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

هیچ مجوزی برای پروازهای تهران – لندن صادر نشده است

قیمت گذاری خودرو در بورس رای نیاورد!

تمامی پروازها از ایران به مقصد انگلیس و بالعکس لغو شد

چرا خرید بلیط هواپیما از سایت چمدون به نفع شماست

ایرلاین‌ها در هر مسیری کلاس پروازی متفاوتی ارائه می‌ کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی