پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای هما

تمامی پروازها از ایران به مقصد انگلیس و بالعکس لغو شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از لغو تمامی پرواز‌های ایران به مقصد انگلیس و بالعکس از صبح امروز به صورت کامل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ عنوان پرواز ایران به انگلیس ( لندن و منچستر یونایتد) و بالعکس انگلیس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ دی ۱۳۹۹

معاون وزیر راه و شهرسازی از لغو تمامی پرواز‌های ایران به مقصد انگلیس و بالعکس از صبح امروز به صورت کامل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ عنوان پرواز ایران به انگلیس ( لندن و منچستر یونایتد) و بالعکس انگلیس ( لندن و منچستر یونایتد) به ایران انجام نمی‌شود، گفت: طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل جهش ویروس کرونا به هیچ عنوان اجازه پرواز تهران به انگلیس و بالعکس تا دو هفته صادر نمی‌شود.

وی با بیان آنکه از امروز صبح تمامی پرواز‌ها لغو شده است در خصوص فروش بلیت برای این مسیر در برخی از درگاه‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما، گفت: در صورتی که مسافری برای این مسیر بلیت خریداری کرده باشد، بلیت آن مسافر تمدید و یا مبلغ بلیت استرداد می‌شود.

به گفته معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در انگلیس، به تشخیص وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم، پرواز‌های بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق شده است.

آدم نژاد در پایان تاکید کرد: در صورتی که فروش بلیت انجام شده باشد، مسافران می‌توانند زمان این بلیت را تغییر دهند و البته اجازه فروش بلیت هم تا دو هفته داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

چرا خرید بلیط هواپیما از سایت چمدون به نفع شماست

ایرلاین‌ها در هر مسیری کلاس پروازی متفاوتی ارائه می‌ کنند

ایرلاین ها تنها مجاز به افزایش 10 درصدی نرخ بلیت هستند

شرکت های هواپیمایی برای بالا بردن قیمت بلیت تبانی نکرده اند

نظارت جدی مجلس بر گرانی بلیت هواپیما/ اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی دهیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی