پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید انبوه تعدادی از قطعات و مجموعه های «تارا»

در بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت‌های قطعه‌ساز و تامین‌کننده قطعات و مجموعه‌های محصول «تارا»، خط مونتاژ قطعات الکترونیکی (SMD) ریموت و رسیور و همچنین خط تولید مجموعه قفل‌های سوییچی تارا افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این خطوط در راستای نهضت ساخت داخل و تحقق شعار جهش تولید، با تکیه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

در بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت‌های قطعه‌ساز و تامین‌کننده قطعات و مجموعه‌های محصول «تارا»، خط مونتاژ قطعات الکترونیکی (SMD) ریموت و رسیور و همچنین خط تولید مجموعه قفل‌های سوییچی تارا افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این خطوط در راستای نهضت ساخت داخل و تحقق شعار جهش تولید، با تکیه بر توان متخصصان و کارگران داخلی، طراحی و راه اندازی شده و علاوه بر تامین برخی از قطعات خودروی تارا، توان تولید مجموعه قفل‌های سوییچی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را دارا است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با حضور در شرکت نصیر لوازم، خطوط مونتاژ قطعات الکترونیکی خودروی تارا را افتتاح کرد. این خطوط، به صورت اختصاصی تولید کننده ریموت و رسیور خودروی تارا بوده و علاوه بر این، قابلیت تولید و مونتاژ قطعات الکترونیک سایر خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو را دارد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

شرکت مهر آریا پلیمر پارس که از دیگر شرکت های قطعه ساز و تامین کننده برخی از قطعات خودروی تارا به شمار می رود نیز در همکاری با شرکت ساپکو، تامین 18 قطعه از مجموعه قطعات محصول تارا را در دستور کار دارد. این شرکت در گام های اولیه خود، موفق شد خط تولید مجموعه قطعات و دستگیره های داخلی و خارجی و نیز قطعاتی نظیر گلویی‌ باک بنزین، درب باک، مجموعه گردگیر دسته دنده و ریل های ناودانی شیشه خودروی تارا را به بهره برداری برساند. خط تولید این قطعات نیز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

گفتنی است، پیش از این قطعات یاد شده نمونه‌سازی شده و در اختیار خط تولید تارا قرار گرفته و با تایید مراحل کیفی تولید توسط ایران‌خودرو و ساپکو، درحال حاضر به تولید انبوه رسیده است.

انتهای پیام/

ایران‌ خودرو برترین خودروساز کشور شد

بازگشت دوباره رکود به بازار خودرو

پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد

عرضه محصولات ایران خودرو دیزل با قوای محرکه جدید

ایده های طلسم شده!/ پای این خودروهای ایرانی هرگز به خط تولید نرسید

تجدید میثاق کارکنان ایران ‌خودرو با آرمان‌های بلند امام راحل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی