پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

تخفیف های عیدانه پرشیا خودرو؛ ارائه خدمات ویژه استقبال از بهار

پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، در آستانه فصل بهار و عید نوروز ، اقدام به ارائه خدمات ویژه استقبال از بهار همراه با تخفیف های ویژه کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در طرح عیدانه پرشیا خودرو، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۹

پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، در آستانه فصل بهار و عید نوروز ، اقدام به ارائه خدمات ویژه استقبال از بهار همراه با تخفیف های ویژه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در طرح عیدانه پرشیا خودرو، که از تاریخ 2 اسفند آغاز می شود صاحبان و دارندگان خودروهای ب ام و مینی می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی و نمایندگی های مجاز این شرکت از تخفیف های گسترده در بخش های خرید قطعات، روغن، اکتان پرشیا ساین، گارانتی و BSI، اکسسوری و رینگ و تایر برخوردار شوند.

در این طرح به صورت ویژه و برای اولین بار تخفیف 10 درصدی در خرید قطعات برای مشتریان در نظر گرفته شده است و همچنین علاقمندان به تیونینگ خودرو، می توانند از تخفیف 10 درصدی در بخش خدمات تیونینگ استفاده کنند. همچنین به جهت افزایش رضایت مندی مشتریان، خودروهای حاضر در این طرح شامل بررسی کامل خودرو و چک 12 گانه رایگان می شود.

تخفیف های این طرح شامل 30 درصد در خرید بسته های گارانتی و BSI، 25 درصد در خرید روغن، 20 درصد در خرید اکتان پرشیا ساین، 10 درصد در خرید اکسسوری و لایف استایل، 10 درصد در خدمات تیونینگ است. در بخش خرید رینگ و لاستیک نیز بر اساس مدل های مختلف، تخفیف هایی لحاظ می شود.

لازم به ذکر است این طرح تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0214591 داخلی 2 تماس حاصل کرده و یا به سایت https://persiakhodro.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ “ب ام و شما” تمدید شد

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

گردهمایی بزرگ ب ام و سواران پرشیا خودرو همراه با هدیه نفیس و ارزشمند

جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ “ب ام و شما”

پرشیا ساین ، از قطعات، روغن موتور و اکتان بوستر اختصاصی ب ام و تا اکسسوریز خاص

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی