پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نایب رئیس کمیسیون صنایع

گروه خودروسازي سايپا به خودباوري رسيده است/ ارتقا سطح كيفي خودروها به سرعت قابل تحقق است

نایب رئیس اول کمیسیون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سایپا در شرايط تحريم توانست به خودباوري برسد و طراحي و توليد خودروهاي جديد را عملياتي كند، گفت: با شايسته سالاري كه توسط مديريت سايپا دنبال شد، شاهد پيشرفت و توسعه صنعت خودرو هستيم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید احمد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۹

نایب رئیس اول کمیسیون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سایپا در شرايط تحريم توانست به خودباوري برسد و طراحي و توليد خودروهاي جديد را عملياتي كند، گفت: با شايسته سالاري كه توسط مديريت سايپا دنبال شد، شاهد پيشرفت و توسعه صنعت خودرو هستيم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید احمد رسولی‌نژاد در بازديد از مركز تحقيقات سايپا و خط توليد خودروي شاهين اظهارداشت: با توجه به پيشرفت هايی كه اين خودروساز در كارنامه كاري خود ثبت كرده است قطعا اين امكان وجود دارد كه با همكاري متخصصان، نخبگان و مهندسان داخلي تيراژ توليد، كيفيت و تنوع خودروهاي سايپا ارتقاء پيدا كند.

وي با بيان اينكه ذهنيت ها نسبت به صنعت خودروسازي زياد مثبت نبود اما بازديد از فعاليت هايی كه در مجموعه سايپا صورت مي گيرد، ديدگاه ها را تغيير داد، گفت: همين امر كمك خواهد كرد تا در طرح هايی كه در مورد اصلاح بازار خودرو در حال تدوين است باتوجه به پتانسيل صنعت خودرو برنامه ريزي ها صورت گيرد.

نایب رئیس اول کمیسیون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ادامه خواستار افزايش سطح كيفي خودروهاي توليد داخل شد و اظهار داشت: از آنجا كه صنعت خودرو در مسير رشد و تعالي قرار گرفته، ارتقا سطح كيفي به سرعت قابل تحقق است و شركت هاي خودروسازي بايستي اين مطالبه به حق مردم را با فوريت دنبال كنند.

وي تاكيد كرد: يكي از اتفاق هاي بسيار مطلوبي كه توسط سايپا دنبال مي شود توجه به برنامه هاي تحقيقاتي و توسعه‌اي است، اين مجموعه، برنامه‌هاي بلندمدتي براي توسعه محصول دارد كه اين امر بيانگر تقويت صنعت خودرو است.

رسولی نژاد اظهارداشت: با وجود چالش‌هاي تحریم و محدودیت های کرونایی، مجموعه سايپا توانسته با شايسته سالاري بر مشكلات فائق شود و به طور قطع با ادامه فرآيند فعلي ضمن پاسخگويی كامل به تعهدات معوق مي توان به درخواست هاي مشتريان بيش از گذشته پرداخت.

انتهای پیام/

سایپا طی دو سال اخير متحول شد/ فعالیت هایی که در سایپا دنبال می‌شود، بسیار دلگرم کننده است

سود 10 برابری در انتظار مشتریان طرح تبدیل محصولات رنو

سايپا با وجود سخت ترين تحريم به دستاوردهاي خوبي در تنوع محصول دست يافته است/ شاهين، نقطه قوت سايپا محسوب مي شود

تولید “آریا” و”شاهین” موفقیت در صنعت خودرو است

اعمال نقطه نظرات نمايندگان مجلس در مسير توليد و توسعه محصول سايپا/ ضرورت حذف دست اندازها و گلوگاه هاي صنعت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی