پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید مرسدس کلاس E

تصاویر شکاری از نسل جدید مرسدس کلاس E

مرسدس به تدریج در حال کم کردن پوشش های استتار مدل های در حال آزمایش کلاس E جدید است و بدین ترتیب ما قادریم چشم‌انداز بهتری نسبت به نسل جدید این کلاس پرفروش مرسدس پیدا کنیم. در تصاویر شکاری کاملا مشخص است که این مدل مرسدس با حداقل پوشش بوده است و کاملا شکل و طراحی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

مرسدس به تدریج در حال کم کردن پوشش های استتار مدل های در حال آزمایش کلاس E جدید است و بدین ترتیب ما قادریم چشم‌انداز بهتری نسبت به نسل جدید این کلاس پرفروش مرسدس پیدا کنیم.

در تصاویر شکاری کاملا مشخص است که این مدل مرسدس با حداقل پوشش بوده است و کاملا شکل و طراحی نهایی و کلیات خودرو مشخص می‌باشند.

نسل جدید مرسدس کلاس E

در کلاس جدید E از همان طراحی اخیر بنز استفاده شده است ، به همین خاطر جای هیچ تعجبی ندارد که شباهت زیادی بین آن و برادر کوچکترش یعنی کلاس سی و برادر بزرگترش یعنی کلاس اس دیده می‌شود ، که در واقع این خودرو یک نسخه کوچک شده از کلاس اس محسوب می‌شود. پلتفرم مورد استفاده این خودرو MRA بوده که از پلتفرم کلاس سی مشتق شده و نشان از رژیمی سخت در بخش وزن آن دارد.کابین این مدل به مرسدس کلاس اس شبیه است و نمایشگر پهن دوتایی داشبورد و بسیاری از قسمتهای دیگر آن مشابه این کلاس می باشد.

نسل جدید مرسدس کلاس E

کلاس E جدید لوکس‌تر از قبل شده و حتی نسخه‌های با فاصله بین دو محور کشیده‌تری از آن با نشان مایباخ ممکن است ارائه شوند. این خودرو اوایل ژانویه در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد و پس از مدت کوتاهی به عنوان سدان مدل 2016 روانه بازار می‌شود.

نسل جدید مرسدس کلاس E

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی