پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ظرفیت قطعه سازان

درخواست سازمان حمایت از قطعه سازان

سازمان حمایت در نامه ای خطاب به مدیران عامل سایپا یدک، ایساکو و انجمن قطعه سازان، خواستار درج قیمت قطعات خودرو بر روی بسته بندی محصولات شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسن اله یاری مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای خطاب به دبیر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

سازمان حمایت در نامه ای خطاب به مدیران عامل سایپا یدک، ایساکو و انجمن قطعه سازان، خواستار درج قیمت قطعات خودرو بر روی بسته بندی محصولات شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسن اله یاری مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای خطاب به دبیر انجمن قطعه سازان، مدیرعامل ایساکو و مدیرعامل سایپایدک اظهار کرد:

” با توجه به نوسانات قیمت قطعات خودرو در بازار و همچنین عرضه محصولات مذکور توسط واحدهای صنفی با قیمت های متفاوت، مقتضی است در اسرع وقت ترتیبی اتخاذ فرمایید به منظور شفافیت در عرضه و همچنین به منظور نظارت بر شبکه های توزیع و ممانعت از تشدد قیمت ها در مراکز عرضه سراسر کشور، در خصوص کالاهایی که امکان درج بر روی بسته بندی کالا برای آنها مقدور است، قیمت مصرف کننده محصولات مذکور از منشاء کارخانه تولیدی بر روی محصول درج و سپس در شبکه توزیعی عرضه شود. ”

نامه مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

انتهای پیام/

اشتغال 12 هزار نفری در کروز

چطور خودرو ارزان قیمت تولید کنیم؟

از پیشرفت چشمگیر کروز در داخلی سازی قطعات مشعوف شدم

بلای جان تعمیرکاران و مشتریان، وجود قطعات بی کیفیت در بازار است

ضرر و زیان 43 هزار میلیارد تومانی علت کمبود نقدینگی در خودروسازی

وزیر صمت مهمان انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی