پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید رئیس اورژانس از ایران خودرو

اتوبوس آمبولانس ساخت داخل به تولید انبوه رسید

اتوبوس آمبولانس ساخت داخل، با حضور رییس سازمان اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل به تولید انبوه رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیش از این در قراردادی که فی‌مابین سازمان اورژانس کشور و بزرگ‌ترین خودروساز تجاری خاورمیانه منعقد شد، ایران خودرو دیزل متعهد شد در مدت سه ماه، نمونه اولیه این خودرو […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

اتوبوس آمبولانس ساخت داخل، با حضور رییس سازمان اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل به تولید انبوه رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیش از این در قراردادی که فی‌مابین سازمان اورژانس کشور و بزرگ‌ترین خودروساز تجاری خاورمیانه منعقد شد، ایران خودرو دیزل متعهد شد در مدت سه ماه، نمونه اولیه این خودرو را تحویل دهد، اما با همت متخصصان آبی پوش، در مدت ۳۵ روز این پروژه به مرحله بهره برداری رسید و تولید انبوه آن آغاز شد.

نخستین اتوبوس آمبولانس ساخت ایران، دارای شاسی یک تکه بوده که ظرفیت جاگذاری ۹ تخت بیمارستانی را دارا است. این اتوبوس آمبولانس از موتور پرقدرت OM۴۵۷ با ۳۵۰ اسب بخار توان بهره می برد و همچنین دارای سرویس بهداشتی، مدیکال باکس کامل اورژانس و سایر امکانات و تجهیزات روز آمبولانس است.

ایران خودرو دیزل با داخلی سازی محصولات و استفاده از ظرفیت های سازندگان داخلی در تکمیل این محصول، کاهش ارزبری بسیار بالایی در هر دستگاه اتوبوس آمبولانس ایجاد کرده است.

اتوبوس آمبولانس

انتهای پیام/

صرفه جویی ۶۰۰ هزار دلاری با ساخت ۲۵ دست قالب قطعات تارا

شاهین صدری: «تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است

کروز با رشد تولید 35 درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت

تصویر رسمی از کابین تارا منتشر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی