پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

قطعات استاندارد و داراي شناسنامه در خطوط توليد سايپا استفاده مي شود/ مشتريان واقعی در صورت بروز مشكل به جاي فضاي مجازي به نمايندگي‌هاي سايپا مراجعه می‌كنند

معاون كيفيت گروه خودروسازي سايپا گفت: تمامي قطعاتي كه در خطوط توليد گروه خودروسازي سايپا استفاده مي شوند، مجوزها و استانداردهاي لازم را دريافت كرده اند و شناسنامه و برند معتبر دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدحسن جبلي جوان با اشاره به انتشار ويدئويی در فضای مجازی که در آن ظاهراً يكي از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

معاون كيفيت گروه خودروسازي سايپا گفت: تمامي قطعاتي كه در خطوط توليد گروه خودروسازي سايپا استفاده مي شوند، مجوزها و استانداردهاي لازم را دريافت كرده اند و شناسنامه و برند معتبر دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدحسن جبلي جوان با اشاره به انتشار ويدئويی در فضای مجازی که در آن ظاهراً يكي از مشتريان محترم خودرو كوييك اظهاراتی داشته گفت: متاسفانه اين شهروند گرامي گلايه ها و مطالبي را بدون ارائه مستندات و شواهد متقن مطرح كرده كه گردانندگان صفحات و كانال هاي فضاي مجازي نيز با اضافه كردن برداشت هاي نادرست و غيرمستند نسبت به بازنشر آن اقدام كرده اند.

جبلي جوان با بيان اينكه براي استفاده از قطعات استاندارد و داراي شناسنامه در خطوط توليد محصولات گروه خودروسازي سايپا تاكيدها و حساسيت هاي لازم انجام مي شود، ادامه داد: گذشته از اين موضوع، در صورتي كه هر يك از مشتريان محترم سايپا گلايه و انتقادي نسبت به رعايت اصول كيفي در فرآيند توليد محصولات خود دارند، بهتر است به جاي فضاي مجازي، به شبكه خدمات پس از فروش سايپا مراجعه كنند تا مشكل آنها در سريع ترين زمان ممكن برطرف شود.

معاون كيفيت سايپا افزود: محصولات توليدي گروه خودروسازي سايپا تا دو سال يا ۴۰ هزار كيلومتر داراي گارانتي هستند و مشتري محترمي كه مدعي تمام شدن صفحه كلاچ پس از يك سال و در پيمايش ۲۷ هزار كيلومتر است، مي توانست با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز سايپا در سراسر كشور، مشكل خودرو را با استفاده از مزيت گارانتي رفع كند. در اين حالت جاي تعجب و تامل است كه به تعميرگاه شخصي مراجعه كرده و به فيلمبرداري از يك قطعه در كنار خودرو كوييك پرداخته است، لذا صحت ادعای مطرح شده در ویدئوی مذکور کاملاً مورد خدشه جدی است.

انتهای پیام/

آغاز صدور فاکتور فروش «شاهین» با مدل ۱۴۰۰ همزمان با عید مبعث/ تحویل سایپا شاهین با سه سال گارانتی

سايپا كوييك ۴ ستاره شد/ استقرار نظام جدید ارتقاء کیفیت محصولات گروه سایپا

کروز با رشد تولید 35 درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت

اجرت و ایاب و ذهاب رایگان خدمات خودرو در محل برای محصولات گروه سایپا

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در شرکت سایپا/ تقدیر دفتر رهبر معظم انقلاب از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در صنعت کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی