پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پولستار و نسخه تحسین شده XC90 ولوو

پولستار و نسخه تحسین شده XC90 ولوو

پولستار می خواهد  به عنوان بازوی سازنده خودروهای اسپرت ولوو ، کم کم همان نقشی را ایفا کند که AMG برای مرسدس بازی می‌کند. در آخرین برنامه پولستار، شاسی بلند محبوب و تحسین شده XC90 ، با بروزرسانی موتور ، قادر است 350 اسب بخار نیرو تولید نماید. این کار پولستار از این جهت با […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

پولستار می خواهد  به عنوان بازوی سازنده خودروهای اسپرت ولوو ، کم کم همان نقشی را ایفا کند که AMG برای مرسدس بازی می‌کند. در آخرین برنامه پولستار، شاسی بلند محبوب و تحسین شده XC90 ، با بروزرسانی موتور ، قادر است 350 اسب بخار نیرو تولید نماید.

این کار پولستار از این جهت با ارزش است که بدانیم این نیرو تنها از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری از سری درایو E ولوو استحصال شده است.

همچنین ، پولستار قول داده است که تا موتورهای قوی‌تر شش سیلندر نیز برای این خودرو در آینده قابل انتظار خواهد بود.استفاده هم‌زمان از توربوشارژر و سوپرشارژر در این موتور کوچک باعث شده تا بتوان چنین قدرت بالایی را از آن به دست آورد. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

صدای این موتور نیز بسیار گوش‌نواز است اما به صدای دل‌نشین موتور T8 با دو توربوشارژر و با قدرت 400 اسب بخار نمی‌رسد.با توجه به وزن 2000 کیلوگرمی این مدل ، انتظار می‌رود در مقایسه با مدل 2126 کیلوگرمی با موتور T6 که قدرتی 320 اسبی دارد، عملکرد بهتری را شاهد باشیم.این مدل برای داشتن قدرت بالاتر به دنبال یک نسخه هیبریدی می باشد .

 پولستار و نسخه تحسین شده XC90 ولوو پولستار و نسخه تحسین شده XC90 ولوو پولستار و نسخه تحسین شده XC90 ولوو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی