پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

افزایش نرخ بلیت مترو از اول اردیبهشت ماه

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، نرخ بلیت مترو تهران از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره افزایش نرخ بلیت مترو در سال جاری اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران و ابلاغ فرمانداری نرخ بلیت مترو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، نرخ بلیت مترو تهران از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره افزایش نرخ بلیت مترو در سال جاری اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران و ابلاغ فرمانداری نرخ بلیت مترو در پایتخت از اول اردیبهشت 25 درصد افزایش می یابد.

وی افزود: آمار مسافران مترو در روز شنبه 14 فروردین حدود 780 هزار نفر بوده و عکسی که در فضای مجازی از ازدحام جمعیت در مترو منتشر شده مربوط به ایستگاه تقاطعی تئاتر شهر بوده که همیشه این ایستگاه شلوغ است ولی سایر ایستگاه ها با جمعیت زیادی همراه نبود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: سرفاصله حرکت قطارها در ایستگاه تئاتر شهر که در خط 3 است 6 دقیقه و در خط 4 3و نیم دقیقه است و به نوعی می توان گفت شلوغی در ایستگاه تئاتر شهر طبیعی است البته قبل از نوروز و طی اسفند سال گذشته آمار مسافران به یک میلیون و 100 هزار نفر رسیده بود.

نوبخت بیان کرد: اخیر در سیستم تهویه مترو به دلیل شرایط کرونا تغییراتی ایجاد شده و شهروندان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

انتهای پیام/

علت حرکت کند قطارهای مترو تهران در روزهای گذشته چه بود؟

آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر نکرده است

اورهال قطارهای مترو سالانه حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

افزایش 10 درصدی مسافران مترو در پی لغو طرح ترافیک

لغو طرح ترافیک تاثیری در کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نداشته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی